Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava

abortti.blogspot.com
Vieras

/ #36 MISSÄ ON TOIMIVA KESKUSTELUPALSTA?

29.11.2010 09:55

Ainoa toimiva keskustelupalsta, jossa voi ilmaista ajatuksiaan vapaasti, on mielestäni tällä hetkellä vain Vauvalehden: vauva.fi, aihe vapaa. Siellä vaihtuvat uutiset ja aiheet nopeasti ja täytyy olla tarkkana, jos aikoo napata sen mikä on tärkeää ja mikä kiinnostaa ihmisiä oikeasti. Hymy-lehden palsta: tästä puhutaan, ja tästä keskustellaan näyttää myös alkavan toimia, vaikka siellä vielä tärkeimpinä uutisina ovatkin ainoastaan Johanna Tukiaisen asiat. Viimeisinä viesteinä onkin jo asiaa, vaikka ehkä huumorimielellä kirjoitettuna.

Tekee myös mieli kysyä, että paljonko tämän päivän viestinnässä on piiloviestintää? Mutta kuka ottaa sellaisesta enää selvän, kun eletään infoähkyn aikaa, jossa liiallinen info on jo pelkästään infosaastetta. Ja oikean infon etsiminen kaiken infon keskeltä vie niin paljon aikaa, että siihen ei työelämän oravanpyörässä pyörivillä ole aikaa. Pitäisi olla vastuullisia ja luotettavia tahoja, jotka suodattavat infon. Mutta sellaista tahoa, joka edes minulle kelpaisi ei ole. Ja minä olen korkeasti koulutettu, jolla ei ole osaa eikä roolia eikä rahaa mihinkään mihinkään tässä maassa. Ja olen elänyt täysin toimettomana - kuten moni muukin tässä maassa - eikä minua tarvita täällä mihinkään. Mitä minä jollakin uutisella ja infolla kotimaasta tai ulkomailta tekisin? Ketkä ovat Hesarinkin kohderyhmä? "Oikeaa" infoa tarvitsevat vain päättäjät ja heillähän on asistentteja pilvin pimein! Mutta sellaiset, jotka vain ovat toimettomina kotona päivät pitkät - ja meitä on paljon - tarvitsevat hyviä televisio-ohjelmia, että eivät täysin tylsisty. Ja Alkohan kelpaa kun mitään tekemistä ei ole! Mutta televisiolupamaksu on niin korkea, että sitähän ei toimeentulotuesta ja minimieläkkeestä makseta!