VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Eränkävijä

/ #3246 Mitä, mitä ihmettä, ettekö olekaan kehä kolmosen sisäpuolelta ;)

18.04.2012 21:45

#3244: mie ja nyt myös mun ystävät -

Wau olette rohkeita kun  siellä asutte, ettekä ollenkaan susia pelkää. En minä nyt järkevyydestä ja viisaudesta ja sellaisesta muuta osaa sanoa kuin, että olen allerginen perusteettomille hysterioille. (SUSIHYSTERIA ON SELLAINEN) Varsinkin kun se ilmenee raavaissa nuorissa miehissä.Ja varsinkaan  kun ei siihen saa  tukea edes pahimmilla susialueilla. Riistakannatkin ovat olleet parhaat vuosiin,ja kaikki minun tuntemat metsästäjät ovat saaneet kovasti saalista. Syötävää riittää kaikille pedoille. En tajua miksi se susi pitäis hävittää. Ehka siksi, että se on niin samanlainen kuin me suomalaiset. Muistuttaa meitä monessa. Elää ydinperheen(vanhemmat ja nuorimmat pennut) elämää omalla reviirillään, on tarkka rajoistaan, ettei muut tunkeile, sen tontilla silmille hypi.

Ylä-Savon - Kiuruveden-Pulkkilan tienoot on hyvinkin tuttuja. Kyllähän nuo lapset aikalailla vapaasti näyttävät ihan hämärissäkin ulkosella liikuskelevan. Ei ole poliisille kauheasti tullut ihmisvaaraa aiheuttavia susihälytyksiä edes maakunnan riistapäällikönkään mukaan