http://www.adressit.com/perinteinenavioliitto
Anonyymi |
/ #43 Re:17.02.2012 21:06No, kyllä mä aika varma olen ystävistäni, kun kaksi vuotta teimme töitä yhdessä kokopäiväsesti. Ja keskustelimme asioista hyvin avoimesti. Ja ystävyytemme oli läheinen. Joidenkin ihmisten kanssa vaan klikkaa, joiden ei vaikka kuinka vääntäis. ei se ole siitä kiinni, mikä on ihmisen seksuaalisuus, poliittinen kanta tai uskonto. Minulla on ystäviä myös yli kaikkien näiden puoluerajojen ja uskontojen ja silti löytyy paljon yhteistä. Sitten on ihmisiä, jotka vaan ei voi sietää ihmisiä, jotka ovat eri mieltä. Ei tämä ole mitenkään ainutlaatuista. Voipi olla, että jos tuntee minut pelkästään näiden kommenttien pohjalta, voi olla vaikea ymmärtää, että en todellakaan väheksy enkä tuomitse ketään. Kyse on vain tämän perusperiaatteen soveltamisesta. Mä tunne paljon erilaisia ihmisiä, jotka ei suostuisi ystävysymään kanssani, ihan yhdentekevää millainen seksuaalisuus. Minulla kuitenkin on niin onnekas tilanne ystäväpiirin suhteen, että realistisesti ei aikaa riittäisikään uusille. Aika vaikea on pelkkien kirjoitusten perusteella muutenkaan luoda minkäänlaista kokonaiskuvaa ihmisestä, joten jos nyt unohdettais minut, kyn kysymys ei ole nyt minusta. Minulle ehdotettiin tämän adressin laatimista ja minä sen tein. täällä on aika moni sen allekirjoittanut, joka tarkoittaa, että moni tämän asian näin näkee. Olen todella pahoillani, jos se harmittaa. Mitä Raamatun teksteihin taas tulee, niin niitä ovat tukineet maailman johtavat teologian tohtorit ja niitä kirjoituksia on usein vaike tulkita. syynä on vanha kirjoitustapa, kulttuurierot ja se fakta, että vanha hebrean ja myös kreikan kieli on ollut niin paljon rikkaampaa. Yhdellä sanalla on ollut niin paljon laajempi ja syvempi merkitys, kuin nykykielessä. Siksi sieltä löytää paljon outoja snontoja, mutta kyllä sieltä sen oikean sanomankin löytää, joka todella haluaa. ja näitä teologisia tutkimuksiakin on saatavilla ja nettikin täynnä, jos nyt sattuu kiinostamaan. Ja loppupelissä tämä ei todellakaan ole minun päätös. Nou hätä. Elämme demokratiassa ja keskustlemme asioista. Peace man! ;D
|
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101483 Luotu: 27.09.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2704 Luotu: 01.12.2024
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1808 Luotu: 12.12.2024
Säilytetään Kokkola-lisä!
1246 Luotu: 03.12.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
778 Luotu: 30.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15800 Luotu: 15.07.2023
Forssan sairaalan palvelut turvattava
3995 Luotu: 21.11.2024
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
588 Luotu: 13.12.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
507 Luotu: 13.12.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
6006 Luotu: 02.11.2024
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
370 Luotu: 18.12.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
370 Luotu: 13.12.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15858 Luotu: 20.10.2022
Säilyttäkää Bölen luonnonmetsä Kotimetsä 2 -alueella - Bevara Böles naturskog på Hemskog 2-området
354 Luotu: 01.12.2024
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
622 Luotu: 24.11.2024
Lämmöt päälle Nälkälinnanmäen vanhaan kirjastoon!
333 Luotu: 02.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
317 Luotu: 10.12.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
3268 Luotu: 07.10.2024
Maksamaan saariston tiet kuntoon!
292 Luotu: 30.11.2024
Rajamäen koulun 6. luokkien hallinnollisuus alakouluun
289 Luotu: 06.12.2024