KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

nolo&rähjä

/ #3389 AHNEKO

15.02.2012 11:59

"Kissojen Katastrofiyhdistyksellä on penettelupuheista huolimatta paljon varoja, joita ei ole käytetty väärin eikä tuhlaten ja joita kaikenlaiset mattitoivoset saattaisivat havitella. Varat on kerätty kovalla työllä ja testamentit saatu koska puheenjohtaja on luotettava."

Tuossa on totuuden ääntä, ainakin sen verran että varoja on paljon, eikä niitä ole käytetty. Muutoin tämä tapaus ei ole mitenkään samanlainen kuin mitä KKY:ssä viimevuonna oli. Viimevuoden tapauksessa kyse oli siis siitä että KKY, jolla siis varoja riittäisi sekä leikkaus kampanjioihin että laaja mittaiseen kenttä työhön, hylkäsi kissat jotka eivät heti anna kiinni. Oppositioksi nimetty ryhmä aktiivisia henkilöitä olisi halunnut palauttaa KKY:n toiminnan loistonsa päivien tasolle, mutta toisin kävi.

On varat kerätty kovalla työllä tai testamenteilla, tuskin lahjoittajat, eivätkä muutkaan voi pitää puheenjohtajaa luotettavana, koska lahjoitettuja varoja ei ole käytetty siihen mihin niitä on kerätty.