VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Pohjanmaa

/ #2145 Ajorakki termin käyttäjälle

14.02.2012 20:00

Olet puhunut itsesi täysin pussiin. Ajokoirat eivät todellakaan pyöri pihapiirissäsi jos asut Pöytyän lauman lähellä. TÄMÄ OSOITTAA SELVÄSTI, ETTÄ SINUN PUHEESI OVAT YHTÄ TYHJÄN KANSSA, OLET KAUPUNKI LÄHIÖSTÄ HUUTELEVÄ CITY-VIHREÄ.

Toiseksi, nämä ajokoirat eivät näyttele lapsille hampaita. Nukkuvat monesti sängyssä lasten ja akkojen kanssa. Pöytyällä ei montaa susien suojelijaa ole. Niillä paikkakunnilla, missä susia on paljon, ei suden puolustelijoita montaa ole. Se on suurien kaupunkien ihmiset, jotka tätä vouhotusta ja propagandaa uskoo ja sitä vielä puoltaa.

Autolla uhkailusi taasen on laiton uhkaus ja vasten lakia.
Se tosin ei ole mitään uutta luontoaktivisteilta, jotka kuvittelevat olevansa luonnonsuojelijoita. Todellisuudessa he ovat kaikkea muuta.

Ja vielä Markolle jos luet. Olen omalla alueellani yrittänyt saada ystäviäni ja hengen heimolaisia kirjoittamaan adressin, mutta se on topannut monen kohdalla siihen, että he pelkäävät nettiaktivistien kaivavan heidän tietonsa adressi listalta. No kun olen sitten sanonut, että sen voi kirjoittaa nimettömänä, olen saanut vastaukseksi, että kyllä ne aktivistit sen tiedon jostain saavat.
-Eli yhteenvetona: Nämä ITSEÄÄN LUONNONSUOJELIJOIKSI nimittävät uusvihreät saavat rikkoa lakia niin netissä kuin sikaloissa ja kettutarhoilla, mutta metsästäjän on lakia palveltava ja susia suojeltava. Rangaistuksia on nostettu todella korkealle tasolle salametsästyksestä, mutta samaan aikaan voivat vihreät liikkeet tehdä pikkurangaistuksen suojin mitä lystäävät.

Mitä tästä voi johtopäätökseksi vetää???
Maaseutua kyykytetään, metsästäjiä kyykytetään ja mikään järjestö ei meidän etuja tässä susi asiassakaan todellisuudessa aja. Itse olen kuitenkin rauhallinen, tulee aika jolloin metsästäjiä rukoillaan susijahtiin. Näin on käynyt kaksi sataa ja sata vuotta sitten ja näin tulee käymään lähitulevaisuudessakin.