Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Suo siellä, vetelä täällä!

/ #1656 Re: Piina jatkuu edelleen

29.01.2012 13:00

#1648: - Piina syvyyteen jatkuu edelleen 

Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.            Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne -
sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi - ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

Hyvät ystävät

Kirjoitan tätä viestiä surullisin ja raskain mielin. Seurasin kauhistuneena ja järkyttyneenä alla olevaa uutista. Kuten jokainen aikaansa seuraava tietää, näin on käynyt ja piina syvyyteen on alkanut....

Katsoessani tuon uutisen antia tunsin tulleeni henkilökohtaisesti haavoitetuksi ja petetyksi. Oli vaikea uskoa silmiään, että Israel on julkisesti asettunut tukemaan juutalais/kristillisen kulttuurimme moraalisen ja eettisen perustan hylkäämistä ja lähtenyt seuraamaan Sodoman ja Gomorran esimerkkiä tunnettuun päämäärään eli syvyyteen. Eikä tuo uutinen edes edusta täyttä totuutta, sillä samaa elämänkatsomusta löytynee muittenkin israelilaisten maailmankatsomuksessa. Eikö Israelissa/Jerusalemissa löydy enää suoraselkäisiä miehiä ja naisia, jotka pystyisivät ja uskaltaisivat nousta vastustamaan Israelia ja maailmaa tuhoavia voimia?

Näyttää olevan niin, että kun kansan elintaso nousee eikä leivän ansaitseminen ole enää elämän keskeisin kysymys, ihmiset veltostuvat ja alkavat hakea elämälleen tarkoitusta ja onttouden tunteelleen viihdykettä aiemmin kielletyiltä alueilta. Ihmiset etsivät kiihotusta, virikkeitä ja lihallisia nautintoja, joilla täyttää sielunsa tyhjyys, kaipaus ja etsintä.
Mikä olikaan Sodoman synti? Se oli leivän yltäkylläisyys ja joutilaisuus, mikä pakotti kansan joukolla vaatimaan kahta Sodaman tilannetta tutkimaan lähetettyä enkeliä ulos kadulle, jotta he voisivat tyydyttää lihallisia himojaan heidän kanssaan. Tuo kansa ei peitellyt perverssejä vaatimuksiaan, vaan jopa ylpeili siitä, kuten Israelin kansakin tekee.

Israelin kansan johtajat ovat sitä, mitä he ovat. He edustavat maailmankatsomusta, jonka ovat itse valinneet ja omaksuneet ja jota pyrkivät toteuttamaan omassa ja muittenkin elämässä, palkkaamalla ja lähettämällä homojaan ympäri maailmaan kertomaan sanomaa Sodoman ja Gomorran kotimaasta. Mutta kansa on heidät valinnut. Israelin kansa on tehnyt valinnan, jonka seurauksista he voivat syyttää vain itseään, aivan kuin Amerikan kansa teki valitessaan tuntemattoman sosiaalisen järjestelijän ja marxilaisia oppeja toteuttavan miehen, jonka yksityiselämä on ollut täynnä huumeita, salaisia suhteita miesten kanssa, salailua ja peittelyä, jotka hän tultuaan valituksi sulki säätämänsä lain perusteella julkisen tarkastelun ulkopuolelle.

Olen järkyttynyt, haavoitettu ja petetty, enkä tunne Israelin kansaa enää siksi, jollaisena opin sen tuntemaan ja jonka "parissa kasvoin Sanan äärellä", josta imin elämäni keskeiset suuntaviivat ja moraaliset käsitykseni. Ehkä olen itseistänyt kysymystä tarpeettomasti, mutta päivittäin maailman tilanteita seuratessani en pysty irrottautumaan havainnolta, että Israelin kansa on valinnut syvyyteen ja tuhoon johtavan polun.

Suomessa 29.01.2012

Kaapo

Israel palkkaa homoja imagokampanjaansa

julkaistu 5.1. klo 19:13, päivitetty 5.1. klo 20:11

http://yle.fi/ecepic/archive/00460/israel_homot_homo_g_460243b.jpg...

Israelilaissotilas liittyi pride-kulkueeseen Jerusalemissa heinäkuussa 2011.

Kuva: Jim Hollander / EPA

Israel palkkaa homoseksuaaleja epäviralliseksi lähettiläikseen eri puolille maailmaa. Tarkoituksena on parantaa Israelin imagoa maailmalla korostamalla moniarvoisuutta, sanoi diplomatiasta vastaava ministeriö.

Ministeriö on julkistanut erilaisista vapaaehtoisista koostuvan ydinjoukon, jotka puhuvat Israelista eri maissa. Verkkosivullaan julkistamassa viestissä ministeriö rohkaisee vähemmistöjä ja homoyhteisön jäseniä liittymään kampanjaan.

Ministeriön tiedottajan mukaan ihmisten mieleen ei useinkaan nouse homoyhteisöt, kun he ajattelevat Israelia. Israelissa on kuitenkin suuria seksuaalisten vähemmistöjen yhteisöjä.

AP

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…