Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

Kokemusta on...

/ #375 Lähi-Idässä töissä

07.09.2015 13:02

Olen matkustanut työni puolesta Lähi-Idässä ja Afrikassa yli vuosikymmenen eli kokemusta on. Voin sanoa, että arabimaissa ei vääräuskoisilla ole mitään arvoa. Lentokentillä etuillaan, kaupankäynissä keplotellaan ja pyritään kaikin tavoin keinottelemaan vielä sopimusten kirjoittamisen jälkeen. Tullissa vatvotaan papereita ilman mitään kiirettä. Minua on heitelty lapsen nyrkin kokoisilla kivillä (vannon, että tämä on totta!). Olen siis kokenut pahimmanlaatuista rasismia itse. Arabimiehet viettävät päivät pitkät minttuteetä juoden ja dominoa pelaten. Naisilla ei ole mitään muuta arvoa kuin lisääntyminen. En halua tuota työtä vieroksuvaa rotua Suomeen. Muistakaa, että jokainen myönteinen mamu-päätös on lopullinen. He eivät palaa takaisin koskaan, Suomen tapa jakaa vastikkeetonta rahaa on aivan liian houkutteleva. Ja tämä siirtolaistulva on vasta alkua; sana leviää ja perheitä yhdistellään. Lopuksi: miksiköhän näillä sodan runtelemilla nälkiintyneillä miehillä on älypuhelimet, nappikuulokkeet, merkkivaatteet, hienot reput ja tupakkaa riittää...