Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

Pieni tuloinen eläkeläinen

/ #334 Pakolaisten kustannuksiin min. 2900 euroa/kk/hlö ja suomalaiset siltojen alle

04.09.2015 18:57

Keuruu teki päätöksen ettei ota pakolaisia. Lehdessä oli, että kunta/kaupunki saa 2900 euroa per pakolainen valtiolta. Jokainen voi laskea mitä pakaloiset maksavat valtiolle=meille suomalaisille veronmaksajille. En olisi allekirjoittanut tätä adressia jos pieni tuloisena (alle 1100 euro/kk) eläkeläisenä saisin tuon 2900 euroa joka kuukausi. Olen tehnyt 45 v pieni palkkaista työtä ja nyt kun olen jäänyt eläkkeelle maksan siitä ilosta että veroprosenttini on suhteessa korkeampi kuin työelämässä, enkä koskaan elämässäni ole saanut yhteiskunnan tukia, pois lukien kahdesta lapsesta joka kolmas kuukausi 100 mk. Nyt päättäjät ovat heikentämässä pien eläkeläisten asumistukia, lisäämässä lääkekuluja ja kaikkia yleisiä päivittäisiä kuluja. Kuitenkin meillä on vara otta pakolaisia n. 2900 euron kuukausikuluilla maahan. En voi ymmärtää miksi me pieni tuloiset eläkeläiset ja kansalaiset emme saa koottua itseämme suur mielenosoitukseen, kuten muutama viikko sitten opiskelijat ja lapsiperheet teki.