Vastustamme keliaakikoiden ruokavaliokorvauksen poistamista

Tällä menolla pian koiravainaa....

/ #553 Unohdetut vanhat koirat

31.05.2015 14:41

Näyttää Suomi luisuvan alamäkeä koko ajan..... vanhat koirat unohdetaan; oman maan peruskansalaisista ei pidetä huolta, kun ollaan jo ottamassa uusia  "koiranpentuja" somalipakolaisia elätettäväksi Suomeen. Heistä ei näköjään voida säästää???? Miksi näin?

Kehtaavatkin kajota keliakiakorvaukseen, joka on mitättömän pieni vain 23,60 e/kk. Sitä pitäisi jopa korottaa, koska keliakiatuotteet ovat paljon kalliimpia kuin normaalit viljatuotteet!!!!!

Olen itse keliaakikko - minulla puhkesi keliakia työpaikan homealtistuksessa. Olen nyt ollut yhtäjaksoisesti kuudetta vuotta sairaslomalla; minulla on vakituinen virka, mutten pysty enää työskentelmään valtion virastoissa homeille herkistymisen myötä ja altistuksessa tulleiden autoimmuunisairauksien vuoksi. Olen nykyisin kodin vanki; syrjäytynyt, mutten omasta tahdostani.

Jos näin kovasti pitää säästää, että keliakiakorvaukset keliaakikoilta pois, niin kyllä pitää myös säästää pakolaisista. Hallitusohjelman mukaan heitä otettaisiin sama määrä kuin ennenkin ja Suomi maksaa. 

Eihän tämä systeemi ole alkuunsakaan tasavertainen.... eikö tämä Suomi olekaan suomalaisille?????