Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista

/ #446 Re: Lääkäri tietää anaaliseksin haitoista!

21.04.2015 00:03

#30: Lääkäri - Lääkäri tietää anaaliseksin haitoista! 

Ja gorillat tietää kameleista jne.... Voi hyvää päivää ihmiset ei muuta voi sanua, kuin sen jotta, etsikää se elämä! Joillain fanaatikoilla se tuntuu olevan hitusen hakusessa. Ei tule menemään läpi tämä adressi ei nyt eikä tulevaisuudessa, joten totutelkaa siihen ajatukseen, Jopa Timo Soini muuttuu kun se hallituksessa istuu se ei ole ihan sama juttu kuin pöydiltä huudella hallintoon päin, nähkääs hallituksessa istuminen avaa kummasti näkemyksiä jyrkemmässäkin persoonassa, ja olen jopa jutellut Soinin kanssa eikä hän ole ollenkaan sellainen kuin antaa julki vaikuttaa, tai mitä lehdet kirjoittaa. Nehän ny tarraa mihin asiaan tahansa, ja tuo tutkimus on kuin suoraa härän pyllystä. Sanoin jo viimeksi kun avioliittolakia käsiteltiin, jotta se tulee menemään läpi, ja niin myös meni kirjoitin sen jo yhteen aiempaan adressiin. Ja nyt sanon tämän ihan turhaa meuhkaatte luonnonlaista, anatomiasta ynms, nuo kun ei millään tavalla liity yksilöön tai yksilö-oikeuksiin. ja minä olen yksilönä erittäin onnellinen ollut jo monia vuosia, sekä en on itsemurhaakaan yrittänyt saati sitten ilopillereitä syönyt masennukseen että son moro ihmiset ja eläkää sillä päivä päivältä se elämä lyhenee, voihan sen hukkaankin heittää tällaisia listoja luodessa, jos niikseen tulee, no kukin tyylillään.