ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!
Vieras |
/ #1216 MAHDOLLISUUS MUUTOKSEEN 15.9-15.10.PÄÄKAUPUNKISEUDULLA17.09.2011 20:51
MAHDOLLISUUS MUUTOKSEEN 15.9-15.10.PÄÄKAUPUNKISEUDULLA http://www.koemuutos.fi/
http://www.koemuutos.fi/wp-content/uploads/2011/08/2-Kaupunki-B.png... Jumala rakastaa sinua Jumala loi sinut. Hän rakastaa sinua niin paljon, että haluaa sinun viettävän ikuisuuden kanssaan. Jeesus sanoi: ”Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.” (Evankeliumi Johanneksen mukaan 3:16) Profeetta Jeremian kirjoittamassa kirjassa Jumala ilmoittaa hyvän tahtonsa meitä kohtaan seuraavin sanoin: ”Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” (Jeremian kirja 29:11) Jeesus tuli maailmaan sen vuoksi, että voisimme oppia tuntemaan Jumalan henkilökohtaisesti. Jeesus voi myös antaa elämäämme tarkoituksen. Miksi ihmiset eivät tunne Jeesusta henkilökohtaisesti? Tosiasia on, että tarvitsemme Jeesusta. Raamatussa sanotaan: ”kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta” (Paavalin kirje roomalaisille 3:23). Hyvistä yrityksistämme huolimatta me toimimme ominpäin ja kompastelemme. Jumalan alkuperäinen tarkoitus oli, että meillä olisi läheinen suhde ja tiivis yhteys Hänen kanssaan. Me olemme kuitenkin luonnostamme itsepäisiä ja itsekkäitä ja usein myös kykenemättömiä elämään lupaustemme mukaan. Ihminen, joka ei tunne Jeesusta henkilökohtaisena pelastajanaan, vastustaa kaikkea, mikä liittyy Jumalaan. Se voi olla aktiivista kapinaa Jumalaa vastaan tai se voi olla passiivista välinpitämättömyyttä. Raamattu kutsuu tällaisia asenteita synniksi. Se tarkoittaa hengellistä, fyysistä ja iankaikkista eroa Jumalasta (ks. Paavalin kirje roomalaisille 6:23). Yritämme omin voimin tavoittaa Jumalaa, mutta se ei onnistu. Hyvät tekomme tai uuden filosofian tai elämäntavan omaksuminen eivät riitä. Emme milloinkaan pysty omin voimin olemaan tekemättä vääriä tekoja. Voiko Pyhän Jumalan ja syntisen ihmisen välissä olevaa kuilua ylittää? Kuilu erottaa meidät Jumalasta. Emme pysty ylittämään sitä omilla teoillamme. Jeesus kuoli ristillä Golgata-nimisellä kukkulalla Jerusalemin ulkopuolella. Niin tehdessään Hän otti päälleen sen rangaistuksen, joka kuuluu meille meidän väärien tekojemme tähden. Kuolemallaan Jeesus maksoi meidän syntivelkamme ja rakensi sillan Jumalan ja ihmisten välissä olevan kuilun yli. Sen sijaan, että yrittäisimme itse saavuttaa Jumalan ponnisteluillamme, voimme yksinkertaisesti vastaanottaa Jeesuksen ainoana tienä Jumalan luo. Jeesussanoo: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.” (Evankeliumi Johanneksen mukaan 14:6). Raamatussa todetaan: ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.” (Joh. 1:12) Jeesus sanoo myös: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.” (Joh. 11:25,26) Uusi elämä Jeesus ei vain kuollut meidän syntiemme tähden. Hän myös nousi kuolleista (ks. Paavalin 1. kirje korinttilaisille 15:3–6). Hänellä on oikeus luvata iankaikkinen elämä, sillä Hän on ainoa tie Jumalan yhteyteen. Jeesus maksoi meidän syntivelkamme, ja jokaisen on henkilökohtaisesti pyydettävä Jeesus elämäänsä. Jeesuksen vastaanottaminen merkitsee, että uskot Jeesuksen olevan se, joka Hän sanoo olevansa. Se merkitsee myös sitä, että pyydät Häntä hallitsemaan elämääsi ja tekemään sinusta uuden luomuksen (ks. Evankeliumi Johanneksen mukaan 3:1–8). Jeesuksen sovitustyön vastaanottamista voi kuvata vertauksella junasta, joka on matkalla tietylle pääteasemalle. Pääteaseman nimi on taivas. Jos ihminen ei astu junaan, hän ei voi päästä pääteasemalle. Ihmistä ei auta se, että hän tietää, mihin juna on menossa. Hänen on noustava junaan. Matkalippu on jo maksettu – lipun osti Jeesus. Kuka on elämäsi keskipisteenä? Alla olevat ympyrät kuvaavat kahdenlaisia ihmisiä: http://www.koemuutos.fi/wp-content/uploads/2011/08/Minakeskeinen.png... Minäkeskeinen ihminen Ihmisen oma minä hallitsee elämää. Jeesus on elämän ulkopuolella. Elämän keskipisteenä on oma minä, mikä johtaa usein ristiriitoihin ja turhautumiseen.
http://www.koemuutos.fi/wp-content/uploads/2011/08/Kristuskeskeinen1.png... Kristus-keskeinen ihminen Jeesus hallitsee elämää. Minä seuraa Kristusta. Mieli on kiinnittynyt Kristukseen, mikä syventää yhteyttä Jumalaan.
Jos olet epävarma siitä, mitä sanoa, voit lukea tämän rukouksen:
|
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101487 Luotu: 27.09.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2710 Luotu: 01.12.2024
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1808 Luotu: 12.12.2024
Säilytetään Kokkola-lisä!
1246 Luotu: 03.12.2024
Wanhojentanssit Mikkelin jäähallille
1139 Luotu: 27.12.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
778 Luotu: 30.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15805 Luotu: 15.07.2023
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
588 Luotu: 13.12.2024
Forssan sairaalan palvelut turvattava
3996 Luotu: 21.11.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
507 Luotu: 13.12.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
379 Luotu: 13.12.2024
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
371 Luotu: 18.12.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
6006 Luotu: 02.11.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15859 Luotu: 20.10.2022
Säilyttäkää Bölen luonnonmetsä Kotimetsä 2 -alueella - Bevara Böles naturskog på Hemskog 2-området
354 Luotu: 01.12.2024
Lämmöt päälle Nälkälinnanmäen vanhaan kirjastoon!
333 Luotu: 02.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
317 Luotu: 10.12.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
3268 Luotu: 07.10.2024
Maksamaan saariston tiet kuntoon!
292 Luotu: 30.11.2024
Rajamäen koulun 6. luokkien hallinnollisuus alakouluun
289 Luotu: 06.12.2024