Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

T3 ainoa mikä sopii!

/ #490

03.12.2014 17:10

Liothyroniinilla oltu nyt 1v 6kk -> silmät auki koko ajan, lämpöiset kädet ja jalat, normaali ruumiinlämpö...  (hengenvaaralliset allergiat -95- vuodesta lähtien) Vasta Liothyroniinin aloituksen jälkeen vatsa alkoi ottaa vastaan uusia ruoka-aineita (nyt 25 uutta ruoka-ainettalistalla! ) Ennen kaikesta muusta, kuin niistä 10-20 ruoka-aineesta, tuli anafylaksiaa!

LIOTHYRONIN PELASTI ELÄMÄNI!   Tyroksiinista tuli myrkytysoireet jo 3/4 lasten tabletista, vaikka vajaatoiminnan arvot veressä! Sydän hakkasi 110, olin hiestä märkä ja verenpaineet taivaissa ja säpsyin koko ajan! Sain sydänlääkettä!  (Korttisolikorvaushoito Hypokortisolismiin jo monta vuotta aiemmin eli se oli kunnossa!) Välittömästi Tyroksiini pois! Kokeiltiin myös Armour Thyroidia, ensin hyvä olo, koska T3 nopeatehoinen ja muutaman tunnin päästä taas samat Tyroksiinin myrkytysoireet! Olin siinä kunnossa, etten meinannut jaksaa kävellä keittiöön pyörtymättä, sydän oli niin huonossa kunnossa, en tajunnut mitään, en osannut enään edes lukea tai kirjoittaa, tuijotin vaan, enkä ymmärtänyt edes kunnolla puhetta! Siis liki katatoonisessa tilassa! Kalisin helleilmalla tuplavaatteet päällä, en pystynyt enään syömään kuin 2 ruokalusikkaa kerrallaan, koska muuten olisin oksentanut! Vatsassa mikään ei enään toiminut kunnolla! Olin 5-6kg alipainoinen!

Lopulta sain pelkän Liothyroniinin, joka pelasti elämäni ja hyvät /tarkat ohjeet lääkäriltä, joka varoitti minua moneen kertaan että lääke on hyvin ärtsy ja aloitettava todella hitaasti ja varovaisesti! (Pitää seurata pulssia ja lämpöä!)  Viikko meni ennen kuin oli 5mikrog/pvä! 1,5 kuukauden päästä olin ensi kertaa kodin ulkopuolella! 2kk:n päästä sain ensimmäiset väärin kirjoitetut sanat paperille ja osasin ja jaksoin lukea muutaman rivin! Vatsa alkoi toimia ja ottaa vastaan ruokaa ja paino alkoi vähitellen nousta! Ruumiinlämpö nousi...Olo on parantunut vähitellen ja nyt vasta järki luistaa riittävästi, että muistaakin jotain!

Ja tällaisia hyviä lääkäreitä, jotka osaavat ja haluavat hoitaa potilasta parhaan taitonsa mukaan vainotaan! Ottaisivat muut lääkärit näistä mallia, miten potilaita pitää hoitaa/kuunnella, eikä tuijottaa vaan laboratorio tuloksia!

Terveisin: yksi hyvin tyytyväinen T3 Onlyn käyttäjä!

TIEDÄN KYLLÄ MISSÄ PISTEESSÄ MINÄ OLEN, JOS T3 LÄÄKKEEN SAANTI LOPPUU.

SE ON SAMA KUIN KUOLEMANTUOMIO!

Onhan muihinkin sairauksiin useita eri lääkevaihtoehtoja!!!