Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kirsi

/ #16 Jauhelihakastikkeen uniikki maku

07.11.2014 03:46

Moni on ollut minuun yhteydessä adressin kautta ja on käynyt selväksi, että perinteisen jauhelihakastikkeen salaisuus on sen uniikki maku. Itse olen asiasta samaa mieltä. Kenelläkään kilpailijalla ei ole tarjolla mitään Kotipizzan perinteistä jauhelihakastiketta vastaavaa. Mutta melkein kaikilta löytyy "paistettu jauheliha", joka on beef roastia vastaavaa.

Varmasti jokaiselle asiakkaalle se kaikkein tärkein asia on maku. Ei kukaan käy syömässä paikassa, jonka tuotteiden mausta ei pidä. Minullekin maku on tärkein. Sen jälkeen tärkeysjärjestyksessä tulevat asiakaspalvelu, hinnat ja luotettavuus. Vasta näiden jälkeen tulevat luomu, kotimaisuus, tunnettuus ja uutuustuotteet.

Minuun on ollut yhteydessä myös muutama Kotipizzayrittäjä adressin kautta. Nämä kotipizzayrittäjät ottaisivat perinteisen jauhelihakastikkeen sellaisenaan heti takaisin valikoimaansa, mikäli jollain lailla asiaan voisivat vaikuttaa. Mistä voi päätellä, että soossin perään on kyselty paljon.

Minun mielestäni tässä tilanteessa paras vaihtoehto olisi kompromissi. Jauhelihakastike palautettaisiin sellaisenaan takaisin ja jälleen asiakkaat voisivat valita niin jauhelihapitsaansa kuin muihinkin täytteeksi jauhelihakastikkeen tai beef roastin, tai vaikka molemmat. 

Kotipizza tulee palaverinsa yhteydessä käsittelemään niin tätä adressia kuin muitakin asiakaspalautteita jauhelihakastikkeen suhteen. Kaikki 11.11.14 mennessä allekirjoittaneet ehtivät mukaan adressiin, jonka lähetän ko. palaveriin.

Lupaan palaverin jälkeen infota täällä, että miten asian kanssa kävi, kunhan se minulle selviää.

Toivottavasti saadaan jauhelihakastike sellaisenaan palautettua takaisin täytevalikoimaan niin tämän adressin kuin asiakkaitten lähettämien palautteiden ansiosta.

Kiitokset jo näin etukäteen kaikille allekirjoittaneille!