ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

dorrit

/ #640 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

27.08.2011 18:33

#634: SW - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

En minä mieltäni mitenkään pahoittanut, ei huolta, kuoma. Otin viestin pois, kun minusta se jäi irralliseksi illan muun ketjun  suhteen. Ilta oli kyllä loistava, oli todella kiinnostavaa haastaa eilisiltana foorumilla piipahtaneitten kanssa.

En myöskään syyttänyt mistään. Koska huomasin, että tasaiseen tahtiin jätät vastaamatta vakaviin=uskoa koskeviin kysymyksiini, heitin leikinlaskupuolelle minäkin. Tällaisessa kommunikoinnissa on tietysti vaikea erottaa, milloin toinen on tosissaan, milloin taas vain testailee ja yrittää etsiä sitä "yhteistä maaperää", soveliasta kommunikointitapaa. Mutta eilinen viestini sisälsi muistaakseni lähinnä testausheittoja.

Siitä oli peräisin  myös mainitsemasi "logiikkaasi sopimaton päätelmä". Jos viihdyt hyvin keskustelemassa riidanhaastajien kanssa, niin täytyihän minunkin yrittää ärsyttää. Ihan vain kokeilun vuoksi. Mutta täytyy myöntää, etten oikein kyllä jaksa sellaista kirjoitustyyliä. Sekin vaatii näköjään taitoa.

"Mielipiteet ja vastaväitteet itse kirjoitukseesi"...?  Täytynee yrittää kaivaa esiin kirjoituksesi. Ehkä en ole ollut mitään mieltä? Ei nyt heti muistu mieleen - oletko yrittänyt taas ärsyttää jollain asialla meitä uskovia?   ;)

.....

Minun nimeni on väestörekisterissä.

Ja voi sanoa että; 'straight or a hook, my book'. ;-)

Kukaan ihminen ei voi osoittaa oman nimensä olevan oikeassa kirjassa, siispä jätän kirjoista vouhottamisen oman valintansa erinomaisuuteen uskovien huoleksi.

Uskon nimittäin itse siihen, että viimeisellä tuomiolla pystyn vakuuttamaan toimineeni parhaan kykyni mukaan ja erehtyneeni vain tietämättömyyttäni/päättämättömyyttäni, kun jokainen uskovainen yritti houkutella minua eri suuntiin.

JOS erehdyin...

...........

Tätäkö kirjoitusta tarkoitit? Mihin asiaan siinä pitäisi kommentoida?