ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Tero ko

/ #362 Nuoret "kristityt" haloo

19.08.2011 00:58

Ymmärrän kyllä ,että kun kasvaa hiljalleen aikuiseksi niin sitä alkaa kaipaamaan vastauksia kysymyksiin:miksi olen täällä ja miksi täällä on muitakin?

Dalai Lama totesi buddhalaisella viisaudella:Elämän tarkoitus on olla onnellinen.

Aikoinaan kun olin nuorempi ja sinisilmäisempi minä totisesti uskoin lähes kaiken mitä vanhemmat ihmiset minulle vakuuttivat.Kävin aikani helluntalaisten kokouksissa kunnes huomasin, että ei heillä ollut vastauksia kysymyksiin.

He kirosivat suurimman osan muista kristillisistä suuntauksista kerettiläisiksi ja harhaoppisiksi.Tämä pyhä henki mistä he jauhavat ei suinkaan ole sitä kielillä puhumista mitä raamutussa tapahtuu.Se on vain siansaksaa.Juttelin sitten Jehovan todistajien kanssa ja huomasin ,että samaa soopaa hieman eri purkissa.

Minä kadun pahoja tekojani mutta en todellakaan ole mielestäni perisynnin tahraama siinä määrin ,että viettäisin koko elämäni polvillani anoen anteeksiantoa.Miksi minun pitäisi kokea olevani äärettömän syyllinen?

Oppikaa kyseenalaistamaan se soopa mitä nämä teidän nuorisopappinne ja riku rinteenne teille syöttävät.Olen melko monta kertaa kysynyt tämän adressin allekirjoittajilta ja muilta israel fanaatikoilta seuraavia kysymyksiä saamatta niihin vastauksia...eli:Miksi kaikkivaltias rakastava jumala hyväksyy "virheettömässä" sanassaan :prostituution, moniavioisuuden,eläinuhrit ja orjuuden?Ja jos nainen voi kerran olla raamatussa profeetta niin miksi naispappeus on väärin ja syntiä?

Ei niitä vastauksia tulekaan sillä he eivät osaa niihin vastata.He siteeraavaat raamattua ja sanovat kovaan ääneen näin on asian laita ja jos kyselet liian vaikeita niin teet syntiä.

Israelin kansa ei ole jumalan valittua kansaa ainakaan siinä mielessä mitä nämä papit väittävät.Jos jumala on luonut kerran ihmiskunnan niin silloin me kaikki olemme hänen lapsiaan,niin juutalaiset kuin myös arabit.

Israelin kansa ei ole mikään ihmisen de lux versio!heitä on tyhmiä ja viisaita.sotaisia ja rauhaa rakastavia.Sama pätee myös arabeihin.

On tietysti hieno tunne kun sitä kelaa :olen jeesuksen puolella ja me voitamme hänen avullaan paholaisen ja kaikki syntiset ihmiset menevät helvettiin ja me taas taivaaseen.Sitten tietysti katsotaan kuka nauraa parhaiten.

Jos jumala on kerran jeesuksen ansioista tehnyt mahdolliseksi pyhän hengen saamisen niin eikö silloin vähin mitä hän voisi tehdä olisi se että tämä pyhä henki olisi todellakin sitä itseään.Eli oikeaa kielillä puhumista?

älkää uskoko riku rinteitänne sun muita huijareita vaan olkaa epäileviä tuomaita, eihän se ole syntiä.

ugh, olen puhunut.