ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Ramadan pakolliseksi kaikkille alakoulujen oppilaille

/ #356 Re: Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

18.08.2011 21:39

#351: Nyt taisi lohjeta sinull valehtelun maailmanmestaruus!!! - Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

Emmeköhän ystäväni molemmat tiedä kumpi meistä valehtelee ja kumpi puhuu totta. En tosin henkilökohtaisesti jaksa tästä jankata kanssasi enempää koska asia ei koske intressejäni. Annan mielummin ihmisten itse löytää totuuden kuin lähden heitä saattamaan sen luokse käsi kädessä. Objektiivinen totuus ei häviä maailmasta valheillasi.

#353: Jusu - Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

Ihminen joka ei käytä omia aivojaan hyväksyy automaattisesti kaiken mitä hänelle syötetään. Me kutsumme näitä henkilöitä lampaiksi. Nämä henkilöt ovat henkisesti heikkoja ja ei korkeasti koulutettuja joten propaganda uppoaa heihin kuin veitsi sulaan voihin. Natsien, ja erityisesti Hitlerin demonisointi on vain osa jatkuvaa zionistien systemaattista suunnitelmaa. Jokainen joka todella tutkii historiaa ja tulkitsee todisteet jotka se on meille jättänyt, on tuleva samaan johtopäätökseen. Juutalaisten joukkomurha ei yksinkertaisesti voinut tapahtua, siinä muodossa kuin se meille opetetaan. (Huom. tämä ei ole mielipiteeni. Se on kylmä, kova fakta.)

Ja mitä oletuksiisi/vihjailuusi tulee: Ainoa uskontoni on todellisuus. Se, mitä muut haluavat uskoa, ei koske minua. Minulla ei ole suonissani yhtään vihaa, enkä mielestäni ole ilmaissut itseäni siihen viittaavalla tavalla. Tein mielestäni selvän erottelun juutalaisten ja zionistien välillä ja tuomitsin natsien teot, niinkuin tuomitsen muutkin sotarikokset. Olen Sharïa lakia vastaan koska se edustaa epäoikeudenmukaisuutta ja tarpeetonta kärsimystä, jos se sinua kiinnostaa ja Iranin havaitsen vain yhtenä Zionistien nukkevaltiona.

Se, että muslimit tai mikä tahansa muu ryhmä, yhtyy tähän ajattelumaailmaan, ei tee siitä vähemmän totta. Jokaisen logiikkaan ja rationaaliseen päättelykykyyn kykenevän organismin tulisi tämä tajuta. Tuollaisten argumenttien heittely on siis täysin turhaa eikä auta asiaasi. En kuitenkaan jaksa tästä tämän enempää vääntää kättä. Olen puhunut jo mieleni. Ja olen varma siitä että Israel tulee kaatumaan ja Palestiinalaiset tulevat taas näkemään rauhan. Voitte vain toivoa että tämä tapahtuu rauhanomaisesti.