Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #26892 Re: Re: Re: Re: tulin miettineeksi

10.01.2014 13:06

#26888: uusi kertaus - Re: Re: Re: tulin miettineeksi

Jeesus esitti Raamatusta tulkinnan, joka oli vallankumouksellinen outo ja vaaralliseksi koettu. Tästähän lähto koko salaliitto Jeesusta vastaan.

"Mutta sinä nyt vain et ole JEESUS, ei sinullakaan ole viisautta muuttaa Jumalan sanaa. Miten uskallat?"

No johan, siellä onkin itse Jumala minua nyt kovistelemassa. Minä puhuin vain Jeesuksen sanoman tulkinnasta, sinä väität tietäväsi totuuden. Jos sellaista väität, olet joko Jumala tai sitten täysi pelle. Ainakin hoitolaitoksista löytyy niitä, jotka ovat molempia.

"Sitä jota TODELLA rakastaa, Hänen sanaansa haluaa noudattaa ja kunnioittaa. Just sellaisenaan."

Aina, kun joku ottaa esimerkin siitä, että Raamatun kirjaimellinen seuraaminen johtaa tolkuttomuuksiin, seuraa siitä selityksiä, että ei se sitä oikeasti tarkoita tai että se oli tarkoitettu vain niille ja niille; toisin sanoen joku rupeaa TULKITSEMAAN Raamatun tekstiä. Ja myös se, että lukieassaan teksti niitä kohtia, joissa haetaan tukea omille asenteille, tehdään tulkintaa, kun tietoisesti tai tyhmyyttään kielletään tekstin alkuperäinen konteksti ja luetaan se niin kuin se olisi eilen kirjoitettu.