KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ilves
Vieras

/ #1690 neuvotteluasetelma

29.03.2011 19:27

Miten opposition jäsenet te ikinä voitte kuvitellakaan, että teidän mielpiteitänne kuunneltaisiin tai että voisitte käydä asiallista keskustelua vaikkapa hallituksen kanssa? Toistuvasti mollaatte, panettelette, kerrotte "omaa totuuttanne" ym. Sanalla sanoen olette kuin sotakirvestä heiluttava amatsoonilauma, joka janoaa verta ja oikeutta. Noiden haasteiden lähettäminen on naurettavaa: mitä ihmeen laittomuuksia em. kokouksessa nyt taas oli? Mielipiteidenne perusteella en usko teistä kenenkään edes tuntevan yhdistyslakia ja yhdistyskäytäntöä, jotta voisitte nousta ns. asinatuntijana latelemaan käsityksiänne. Pankaa tuo velloava energianne johonkin hyödylliseen, vaikka niiden villikissojen loukuttamiseen tai ryhtykää tosiaan itse luomaan toimintamallia kuten Kanervo teki 30 vuotta sitten. Mitä inkutatte siitä, että Peltoniemi ja Fabritius on potkittu pois? Se on tapahtunut oikein perustein. Oppositio parjaa julkisesti yhdistystä, jonka jäseniä he ovat. Se on yhdistykselle haitallista toimintaa, josta yhdistyksen säännöt kieltävät ja antavat mahdollisuuden jäsenen erottamiseen. Jos sihteeri on sähköpostilla ilmoittanut erostaan, niin millä perusteella se on laiton erottaminen? Ei se silla tule laittomaksi, että sihteeri tuli jälkeenpäin toisiin aatoksiin. Nämä luottamustoimet ovat semmoisia, että niiden hoito vaatii asianomaiselta kypsyyttä ja harkintakykyä.