KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1678 Kanervo ja hovi

29.03.2011 03:46

Kanervo ja hallitusalamaiset syyttävät oppositiota kaikesta negatiivisesta tapahtuneesta yhdistyksessä, vaikka he ovat itse kaiken konkreettisesti aiheuttaneet! Yhdistyksen alasajo on ollut täysin hallituksen omia ratkaisuja ja toimintoja, joita oppositio on yrittänyt vain estää ("puolivillien"kissojen talteenottokielto, FB-sivuston sulkeminen, neuvovan puhelimen lopettaminen, jäsentenottokielto jne). Syyte kaupungin tuen saamatta jäämisestä on myös täysin hallituksen omaa syytä. Kaupungin kieltävä päätöshän perustui puutteelliseen hakemukseen ja siihen, että yhdistyksessä on ristiriitoja. Itse hallitus teki myös jäsenottokiellon, jonka jälkeen yhdistys ei ollut enää yleishyödyllinen. Tuki on tarkoitettu vain tämän tekijän täyttäville yhdistyksille! Hallitus yritti vain huijata kaupunkia! Mikä soppa siitä olisi tullutkaan, jos vilunki olisi myöhemmin paljastunut.

Eniten minun käy sääliksi kissoja, jotka ovat jääneet hallituksen mielivaltaisen toiminnan jalkoihin. Säälittää myös ne jäsenet, jotka ovat sokeasti luottaneet puheenjohtajaan ja hänen kolmihenkiseen kannattajoukkoonsa taloudenhoitajaa unohtamatta. Totuus saattaa olla aika raju, kun se lopulta valkenee näille ihmisille. No, olihan se Hitlerkin vallassa oman aikansa, kunnes ihmiset saivat tarpeekseen hänestä ja kannattajoukostaan!