Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11631

27.04.2013 09:35

Ja nyt kun tuosta tieteen vääristelystä kerran on vaahdottu, niin tämä oli kyllä hyvin kiinnostava juttu: http://www.ollistalstrom.net/index3.html

"Lopuksi syyttäjän asiantuntijatodistaja, professori Elina Haavio-Mannila kääntyi puolustuksen todistajaksi joutuessaan tunnustamaan oikeuden istunnossa, että hänen lausuntonsa Stålströmin poleemisuudesta oli ehkä johtunut kantajan ja uskonnollisen liikkeen painostuksesta. (Psykoanalyyttis-uskonnollisen eheytysliikkeen Aslanin edustajat olivat painostaneet professori Haavio-Mannilaa ennen väitöstilaisuutta ja olivat itse paikan päällä väittelyn aikana seuraamassa kun Haavio-Mannila luki ääneen heidän lähettämänsä kirjelmän. Aslanin kanta asiaan selviää seuraavasta linkistä Espoon Helluntaiseurakunnan sivuille: Eheytysliike Aslanin ja Espoon Helluntaiseurakunnan lausunto parisuhdelaista ja väitöskirjan asiasisällöstä)"

Näin peloissaan uskonnolliset järjestöt siis toisinaan ovat, kun homoseksuaalisuudesta esitetään tutkittua tietoa. Enkä usko, että tämä painostusyritys on lajissaan ainoa, valitettavasti.