Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #8454 Onnettomuudet ja lähes kaikki ihmisten sairaudetkin,...

10.04.2013 06:27

aina kaikkia sotia ym. SYYSTÄ (kaikki vääryys) on niitä kaikille hyväksi Jumalan Sanan ja Tahdon / Lainalaisuuksien vastaisuuksista, laittomuuksista pahaksi kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi seuraamuksia / tuotoksia väärin, Totuuden / Oikeuden mukaisuuden vastaisesti elämisestä, toimimisista ja vaikuttamisista. Joita ei tulisi eikä olisi jos elettäisiin Oikein, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi tavalla. Pahaksi seuraamuksia tulee pääasiassa vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta elämisestä ja toimimisista. Eli kaikista tämän pahan vallassa olevan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivan maailman touhujen ja politiikan mukaisesti elämisestä ja toimimisesta. Joka, = zaatanan palvelua, joka on aina koitunut ja koituu näin väärin eläville ja toimiville tuomioksi.

Mutta joidenka perustalta ja mukaisesti, ei vielä mikään kansakunta, järjestö eikä muukaan taho, ole halunnut alkaa ojentautumaan, elämään ja toimimaan. Kaikki ns. ”krist.”. tunnustavat seurakunnat / järjestötkin elää ja toimii tähän pahan vallassa olevaan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivaan, zaatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen ja sodikseen, ym. SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi seuraamus vitsauksikseen, tähän pahan vallassa olevaan, maailman touhuun ja politiikkaan mukautuneesti / niihin samoihin laittomuuden synteihin, kaikille hyväksi Jumalan sanan ja tahdon vastaisuuksiin, = Laillista Oikeutta (Jumalan sanan mukaisuutta vastaan) = niitä SYYSTÄ pahaksi / kärsimyksiksi, raskaita seuraamuksia tuottaviin / aiheuttaviin rikollisuuksiin osallisuudessa!!

Muistuttaen.