Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Homoksi,ei kukaa synny.

#40025 Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

02.08.2014 04:07

#40022: sopiva puhekupla... - Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

Homoksi kukaan ei synny. Pojaksi ja tytöksi synnytään. Homous ei ole edelleenkään sukupuoli, vaan harrastus joka on saanut uskonnon statuksen.

pysytään homot totuudessa.

Vastaukset


Vieras

#40029 Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

2014-08-02 07:50:47

#40025: Homoksi,ei kukaa synny. - Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

 

 

Olen sitämieltä vajavaisessa tiedossani  kuitenkin,  että homous on samaan sukupuoleen liittyvän kehityksellisen kaipauksen väärintulkintaa. Se,  että ilmoittautuu nykykäytännön mukaan:


Olen Pekka/Maija.
Olen homo! ...          on väkivaltaista oman identiteetin supistamista tietyn aukiolevan kasvuvaiheen lukitsemista ihmistä olemus-kokonaisuutena supistavaan identiteettimääritelmään.  Joka tuntuu antavan oikeutuksen homoseksin toteuttamiseen.  Tässä kohtaa astuu kuvaan valheenvalta. Se tulee ensin hienoisena ajatuksena:  eihän tälle mitään voi.  Ja kun pidän niin paljon tuosta ihmisestä!

Jos viivyn tilanteessa,  olen mennyttä  !  Siinä kohden kukaan ei kykene näkemään,  mitkä voimat ovat oven takana odottamassa.

Siis,  juokse henkesi edestä!
Henkesi,  se,  mikä hienoisesti varjelee tietäsi,  juoksee muuten kohta lujaa pois,  ja jäät vangiksi.