loimaan pikkukoulut

Kommentoitu viesti

******** lautakunnan jäsen

#39 Joukolle

29.05.2011 09:54

Mitä tunteisiin tulee tunnen pelkoa (mm. koulumatkoista..), tunnen myös raivoa (täysin turhista lasten ja opettajien siirtelystä). Mainitsemaasi kateutta kannassani ei ole pätkääkään vaan talousajattelua. Tuntien pituus ja henkilöstön ammattitaito tässä ei tule muuttumaan mitenkään, ainoastaan opetuspaikka. Sen seurauksena muuttuu (tiivistettynä huom!) viihtyvyys, turvallisuus, asukkaiden huomiointi ja Loimaan velkataakka. Olen siis oikealla alalla ja aion myös jatkaa siinä juuri sinun kaltaisesi ja muidenkin Joukojen takia, koska teidänlaistenne ajattelutavalla saataisiin Loimaa samaan malliin kuin Karkkila ja Kreikka..

Vastaukset

Jouko

#41 Re: Joukolle

2011-05-29 11:47:53

#39: ******** lautakunnan jäsen - Joukolle 

Minun ajattelutavalla tuskin saataisiin Loimaa samaan malliin kuin Karkkila tai Kreikka.Olen pahoillani, kun käsitin kirjoituksesi väärin. Mietin vain, mikä on tämän kirjoittelun tarkoitus kun päätökset on jo tehty.  Jos Keskuskouluhanke ei etene, ei varmasti etene Hirvikoski-Opintiekään, Asemanseutukin voi sitten olla katkolla, Alastaron yläkouluhan remontoitiin jo. Pidän hyvänä asiana, että kouluja remontoidaan ja tehdään viihtyisämmiksi, muutamissa paikoissa onkin odoteltu ihan tarpeeksi kauan. Ikävää jos siltahankkeet ovat vieneet rahat ja tehneet meille velkaa, eivätkä näinollen koululaiset saa kunnon tiloja.

Hyvää kesää kaikille koululaisille ja heidän perheilleen!