KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1843 Re: Re: ja kissat kärsivät edelleen

06.04.2011 11:02

#1842: Sanna Kaski - Re: ja kissat kärsivät edelleen 

 Heh, mikään näistä em. syistä ei ole todellinen! Syy Sannan eväämiseen taloudenhoitajan tehtävistä on vain siinä, ettei hallitus halua päästää ketään oppositiosta minkäänlaiseen valtaan tai tehtävään yhdistyksessä.

Olen itse ollut ensikodin tehtävistäni nyt noin kuukauden päivät aivan tyhjänä yhtä kissaa lukuunottamatta joka tuli omien kontaktieni kautta. Kissoja ei ole minulle edes tarjottu tänä aikana. Onko kysymys siitä, ettei yksinkertaisesti ole kissoja joita tarjota vai eikö minulle opposition edustajana haluta niitä antaa?

Minut on myös poistettu ensikotilistalta, joten en saa lainkaan mitään tietoa ensikotia tarvitsevista kissoista. Syy poistoon oli ymmärtääkseni se, että uskalsin kritisoida yhdistyksen toimintaan liittyviä asioita ko. postissa! ;) On lapsellista kieltää kommunikointi muiden ensikotien kanssa ja yrittää rajoittaa sitä kuin kouluikäisiltä.  Sähköposti on ollut ainoa keino saada yhteys toisiin toimijoihin että hallitukseen yhteisesti. Jos nämä haliltuksen toimet vaikuttavat ensikotitoimintaan, niin mielestäni silloin on aivan oikeutettua antaa niistä palautetta ensikotinakin. Olen myös jäsen, mutta vasta vuoden mukana ollut, joten mielipiteelläni ei ole puheenjohtajalle mitään merkitystä.

Viime vuonna käsieni kautta meni noin 20 kissaa maaliskuu-joulukuu 2010 aikana, joista kaikki löysivät uuden kodin tai palautuivat oikealle omistajalleen.

Vastaukset


Vieras

#1844 Re: Re: Re: ja kissat kärsivät edelleen

2011-04-06 11:45:10

#1843: Jaana Vuorenpää - Re: Re: ja kissat kärsivät edelleen 

 Eihän lapsilta nykyään rajoiteta mitään, kaikki on vapaata, haistattelukin ;)

MUTTA tässä KKY,n organisaatiossa vallitsee  totalitarismia muistuttava johtamistapa ja kävin ihan Wikipediasta katsomassa mitä se tarkoittaa ja tässä olennainen

"joille on ominaista tietyn poliittisen aatteen ehdoton valta, muun poliittisen toiminnan tukahduttaminen sekä yhteikunta- ja talouselämän valjastaminen palvelemaan tämän poliittisen suuntauksen tavoitteita"

tuon "poliittinen aate" voisi yhdistyksessä vastata sen toimintaidelogiaa eli kenen hyväksi miten se toimii

muu "poliittinen toiminta"on oppositio joka on noussut "valtakoneistoa" vastaan ja joka on tukahdutettu eli sen jäseniä on poistettu toiminnasta yksipuolisesti

Jokainen joka on seurannut tätä "kissatappelua" osaa päätellä minkälainen johtamis- ja toimintatapa yhdistyksessä on vallinnut ja tod.näk. vallitsee jatkossakin.