Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieraampi

#14954 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

04.06.2013 10:32

#14950: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

Toisaalta tunnistus on vähän helpompaa. Taitaa se fundisviittakin vähän suojella piikittelyn naskaleita lyödessä. Et sillei se vähän on kaksiteräinen miekka. Muitten piikittelyt vähän rassaavat mutta oma jotenkin hieman vähemmän haavoittava. Mun mielestä se joka on kykenevä itse rikkomaan tai haavoittamaan muita menettää vallan toisten natinoille. Eiks ooki vähän näin?

Vastaukset

fundis

#14959 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

2013-06-04 13:38:27

#14954: vieraampi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helsinki Pride 2012 -siis jo vanha juttu...

'fundis' kertoo sen kuinka joistain asioista ajattelen, tai ainakin antaa viitteitä. Jos tunnustaudun nimimerkilläni jonkun asian kannattajaksi ja että kuulun johonkin ryhmään, päinvastoin kuin sanoit, mieluummin olen 'kunniaksi' sille ryhmälle puhuen asioista mahdollisimman paljon ilman turhia piikittelyjä. Eiväthän ne vie asiaa mitenkään eteenpäin, päinvastoin. Jos kannanottoni loukkaavat, silloin se on se asia, jonka ymmärrämme vastapuolen kanssa eri tavalla, ei niin, että yrittäisin jotenkin nujertaa keskustelukumppaniani.