Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

#2035 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opetuslautakunnalle tiedoksi

23.05.2013 10:05

#2033: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opetuslautakunnalle tiedoksi

Oota vaan, pian oot ite eläkeikäinen ja tulee taas 'uusia tuulia', jotka haluaa potkia sinut ulos jarruttelemasta!

Ootko varma, että nuo kehumasii uudet tuulet on aina eteenpäin vieviä?

Silloin joudut puolustamaan itse itseäsi, jos joku on eri mieltä kuin sinä.

Vastaukset

Vieras

#2036 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opetuslautakunnalle tiedoksi

2013-05-23 16:25:19

#2035: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opetuslautakunnalle tiedoksi

Ainakin tuloksia on saatu eri tavalla aikaan kuin aiemassa työpaikassa, jossa laatu on valunut vain alaspäin. Harmi, koska perusajatus oli aiemmassa paikassakin hyvä. Muualla Suomessa myös jo menty vauhdilla eteenpäin ja ollaan monta askelta edellä "Vaasan uusia tuulia" ja juuri olin seminaarissa, jossa todettiin, että tulokset jopa "julkaisukelvottoman hyviä". Ne julkaistiin kuitenkin. Toivottavasti itse olen eläkeiässä sen verran järjissäni, etä osaan hyödyntää kokemukseni järkevällä tavalla. En kopioiden Vaasan joidenkin esimiesten tämän hetkistä toimintaa.