Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#10797 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 08:32

#10791: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jos kopioi suoraan tuon tekstin missä selitän uskoani Jumalaan ja liittäää siihen etä tarvitsisin terapiaa niin kyllähän se on aika selkeä uskoon kohdistuva hyökkäys.Eli silloin kirjoittaja ei puhu mielipiteestäni homoseksuaalisuuden suhteen vaan uskostani.Mikä nyt sitten on kiihkouskovaisuutta?Sanottkoon että me aspergerit poikkeamme muista ihmisistä monella tapaa ja myös asperger uskovainen eroaa muistauskovasista.Eli jos et tunne ASPERGERIA niin et voi esittää minusts mitään arviota.Kyllä se on nimittäin nyt niin että SINÄ et ymmärrä mitä puhut.Ketään ei voi pitää höyrähtäneenä poliittisten tai uskonnollisten näkemysten vuoksi.Eenkin kun on kyseasiasta jota kukaan ei varmaan kykene täysin objektiivisesti ja rationaalisesti arvioimaan.Seksuaalieettiset kysymykset ovat erittäin vaikeita eikä kukaan ihminen voi tietää absoluuttista ja ehdotontatotuutta.pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutta myönnän täysin sen mahdollisuuden että olen väärässä.Viisautta on se että tietää että ei tiedä.Minä kerron vaan oman mielipiteeni mutta se on vaan erehtyväisen ihmisen mielipide.kunnioitan niitä ihmisiä jotka eivät pidä homoseksuaalisia tekoja syntinä ja odotn heiltä vastaavaa kunnioitusta

Vastaukset


Vieras

#10800 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-20 08:48:24

#10797: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Jos kopioi suoraan tuon tekstin missä selitän uskoani Jumalaan ja liittäää siihen etä tarvitsisin terapiaa niin kyllähän se on aika selkeä uskoon kohdistuva hyökkäys."

Kyse oli tästä:

"Nyt tultiin taas tähän hiukan monimutkaiseen tai no miten
sen ottaa juttuun nimittäin sanalla jumala on kaksi eri merkitystä riippuen
siitä kirjoitetaanko isolla J llä vai pienellä jllä.Täläiset pienen j n jumalat
kuten Vishnu Shiva,poseidon,Ares,Baal,Tapio ovat ihan eri juttu kuin se Jumala
johon juutalaiset kristitytmuslimit ja sikhit uskovat.Nimittäin usko
Kaikkivaltiaaseen Luojaan.Vastoin monia käsityksiä kristinusko ei kiellä näiden
"pikkujumalien" olemassaoloa vaan ainoastaan niiden
palvonnan.Nimenomaan Kaikkivaltius erottaa Kaikkivaltiaan Jumalan näistä muista
.Pidän täysin mahdollisena että Vishnu ja Shiva olisivat olemassa mutta ne ovat
Meidän Jumalamme Luomia ja häneltä valtansa saanut.Kyse on kielellisestä
sekasotkusta.Joidenkin mielestä vain ne joien sydämen Kaikkivaltias Jumala avaa
on kykenevä ymmärtämään sen.Usko johonkin jumalolentoon ei merkitse uskoa
KAIKKIVALTIAASEEN LUOJAAN.Jumala isolla Jllä merkitsee samaa kuin Kaikkivaltias
Luoja.luultavasti kukaan ei taaskaan ymmärrä mitä tarkoitan mutta yritetty on"

, josta tunnistin sinut kiihkouskovaiseksi. Minä olen ihan tarpeeksi kauan kuullut näitä (kiihko)uskovaisten mantroja, joten tunnistan kyllä lyhyemmästäkin tekstistä (kiihko)uskovaisen.

Järjetön tekstihän tuo on. Tuossahan vaan väität, että sinun Jumalasi on oikea ja muitten Jumalat ovat vääriä. Väitteessä ei sinänsä ole mitään outoa eikä järjetöntä mutta siinä on, että perusteluksi esittää kielellistä sekasotkua tmv.

Minä en ole kiinnostunut kenenkään aspergereista, itse toit tuon tähän. Tekstin ajatus punnitaan eikä sen pikkutarkka esitysmuoto.

 

 

 

vieras

#10801 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-04-20 08:51:19

#10797: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Taku, ilmoitin hänen kaksi vihaista tekstiään vihapuheiksi, jospa ne poistettaisiin. Unohdetaan hänet ja jatketaan.