Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10336 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

17.04.2013 13:02

#10330: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Setan kouluttamat hormonimyrskyiset  yrittävät täällä tuoda "sivistyneisyyttään" esille tuuppaamalla tänne kaikenlaista homoroskaa. Ei pure meikäläisiin. Heidän oma henkilökohtainen ymmärryksensä näyttäytyy kuitenkin tosi kapea-alaisena ja lyhytnäköisenä. Rypekööt niinku haluavat, mutta pysyköön irstaudessaan kaukana pyhästä avioliitosta. Maksakoon itse myös aiheuttamansa seuraukset, yhteiskuntaa/veronmaksajia on turha huutaa apuun.

Vastaukset


Vieras

#10343 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-17 13:38:24

#10336: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Jälleen tätä huvittavaa joskin infantiilia uskoa SETAn ylivertaisiin resursseihin ja vaikutusvaltaan. Kannattaa ehkä joskus käväistä jollakin SETAn paikallisjärjestön toimistolla toteamassa asioiden oikea tola. Kamalia peikkoja on tosin tietenkin helpompaa maalailla kuin ottaa asioista selvää.

Hormonimyrskyt ovat puolestaan olleet ohi viitisentoista vuotta. Oliko sinulla ehkä vielä jokin henkilökohtainen ominaisuuteni, jonka yksityiskohtainen ruotiminen täällä on ehdottoman olennaista keskustelun kannalta?

Rypekööt niinku haluavat, mutta pysyköön irstaudessaan kaukana pyhästä avioliitosta.

Pyhyydestä en tiedä, siviiliavioitumistahan tässä ajetaan. Jos olet huolestunut avioliiton pyhyydestä, lähdet nyt heti ajamaan avioeron vaikeuttamista, uudelleenavioitumisen kieltoa ja siviililiittojen kaikkinaista pysäyttämistä.

Maksakoon itse myös aiheuttamansa seuraukset, yhteiskuntaa/veronmaksajia on turha huutaa apuun.

Eipä juuri mitään hajua, että mitä kamaluuksia tässä koetetaan manata esiin. Varmasti se on jotakin todella älyllistä ja kohahduttavaa.


Vieras

#10346 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-17 13:54:19

#10336: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Tämä on kuudes kerta, kun minua kutsutaan ties miksi sen takia, että olen homoseksuaalien oikeuden puolella. Kerron siis taas, olen hetero, olen nainen, olen äiti, olen vaimo. En ole ollenkaan siis pysynyt kaukana pyhästä avioliitosta vaan olen juuripa pyhässä avioliitossa. Ala ajamaan avioliitto-kieltoa homoja ymmärtäville heteroille?

En ole myöskään Stadin namusetä, vaan ihan olen Lapista kotoisin. Maalta vieläpä. Kukapa uskoisi. En ole koskaan nähnyt edes Setan toimistoa, enkä yhtään sen julkaisua :D En tahallani käytä nimimerkkiä, sillä on aina yhtä hauskaa nähdä, millaisia yleistyksiä suvaitsemattomat ihmiset ovat valmiita tekemään yhden kirjoittajan perusteella. Yhden kerran joku sanoi minulle, ettei "teille saa adoptoida kun ei teitä homoja kukaan halua isäksi". Kumma kyllä kukaan ei ole halunnut yleistää noita väitteitään sitten koskemaan kaikkia heteronaisia, kun olen asiaa kysynyt.

Passaisiko vaikka tuohon sinun viestiisi, että:

"Heteronaiset täällä yrittävät tuoda "sivistyneisyyttään" esille tuuppaamalla tänne kaikenlaista homoroskaa. Ei pure meikäläisiin. Heidän oma henkilökohtainen ymmärryksensä näyttäytyy kuitenkin tosi kapea-alaisena ja lyhytnäköisenä. Rypekööt niinku haluavat, mutta pysyköön irstaudessaan kaukana pyhästä avioliitosta. Maksakoon itse myös aiheuttamansa seuraukset, yhteiskuntaa/veronmaksajia on turha huutaa apuun."

Minusta tuo kuulostaa vähän ilkeältä meitä äitejä kohtaan.