Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Heikki

#4513 Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

29.03.2013 19:28

#4505: tero p. - Re: Totuus vaihdettu valheeseen 

 

Hän sentään teki parannuksen teoistaan kuultuaan totuuden, toisin on homouden harjoittajien laita; he eivät käänny vaikka tietävät joutuvansa kadotukseen, elleivät tee parannusta kuolleista teistaan.

Vastaukset


Vieras

#4517 Re: Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

2013-03-29 19:32:52

#4513: Heikki - Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

ja juu, minua ei-kristittynä kiinnostaa hirmuisen paljon kääntyä kristinuskoon siksi, etten joudu kadotukseen, johon en edes usko.

kuvitteletteko te kristityt todella olevanne muita ylempänä maailmankatsomuksenne kanssa?

tero p.

#4537 Re: Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

2013-03-29 19:54:22

#4513: Heikki - Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

Miksi Paavalin totuus ei kelvannut Jeesuksen opetuslapsille vaan esimerkiksi Pietari totesi että Paavali opetta outoja oppeja?

taku

#4575 Re: Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

2013-03-29 21:06:38

#4513: Heikki - Re: Re: Totuus vaihdettu valheeseen

Olen samaa mieltä siitä että homoseksuaaliset teot ovat syntiä mutta olen eri mieltä kanssasi siitä eteivätkö he voisi pelastua.Kyllä homot voivat pelastua siinä missä heterotkin.Kukaan ei pelastu omien ansioittensa vuoksi vaan yksin uskosta yksin armosta Kristuksen tähden.Paljon homoseksuaalisia tekoja suurempisynti on että me  elämme yltäkylläisyydessä kun muualla nähdään nälkää.Muistatko mitä Jeesus vastasi kun häneltä kysyttiin suurimmasta käskystä ei mitään homoseksuaalisuuteen liittyvää