Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#3891 Re: Asia: Marko Ahosen kirjoitusten poistaminen:

18.03.2013 23:55

#3889: Juhani Starczewski - Asia: Marko Ahosen kirjoitusten poistaminen:

Olisiko Jeesuksenkin pitänyt kirjelmöidä paikalliseen Jerusalem-papyrus-julkaisuun, että juutalaiset aikoivat murhauttaa Hänet roomalaisilla?  Ilmoittaa tiedoksi ko. papyrus-julkaisun toimitukselle, että semmoinen kovasti uhkasi Hänen sananvapauttaan ja uskonrauhaansa?

Pumpulissapa olet kasvanut, poika, pumpulissa. Ei ole sinusta kristityksi. Kristitty on Kristuksen seuraaja, myös kärsimyksissä. Marttyyrien aikaan et olisi uskovaksi edes tullut, et ikinä olisi uskaltanut liittyä kristittyihin. Se olisi voinut tietää kärsimystä, ja siihen sinusta ei ole. Et kehtaa kärsiä edes toisten puheita, vaan heti rupeat käräjöimään. Etkö tiedä, että jokainen, joka haluaa seurata Jeesusta, joutuu seuraamaan Häntä myös kärsimyksiin. Pelkurit kavahtavat kärsiä Jeesuksen kanssa häpeää ja pilkkaa ja kipua. Pelkurien osa on iankaikkinen kuolema.

Mieti nyt vielä kerran, kumpi sinulle on tärkeämpää, seurata Jeesusta Hänen kärsimystensä osallisena, vai korottaa omaa lihan ylpeyttäsi. Anna ylpeytesi kuolemaan, nöyrry kuten Jeesus nöyrtyi, eikä suutansa avannut.

Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.

Vastaukset

Juhani Starczewski

#3895 Re: Re: Asia: Marko Ahosen kirjoitusten poistaminen:

2013-03-19 08:35:53

#3891: - Re: Asia: Marko Ahosen kirjoitusten poistaminen: 

Sinulla ovat menneet puurot ja vellit sekaisin:

Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat. Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion. Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen; sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee. Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden. Sen tähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten. Antakaa kaikille, mitä annettava on; kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. Paavalin kirje roomalaisille 13 luku jakeet 1-7.

Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi. Pietarin 1 kirje 2 luku jakeet 13 ja 14.

Muistuta heitä olemaan hallituksille ja esivalloille alamaiset, kuuliaiset, kaikkiin hyviin tekoihin valmiit, etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan. Paavalin kirje Tiitukselle jakeet 1 ja 2.

Jumala kehottaa rukoilemaan ja kiittämään myös esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. Paavalin 1 kirje Timoteukselle 2 luku jakeet 1-5.

Hallitseminen on jumalallinen hyve. Raamattu puhuukin esivallasta jumalina, ei luomisen tähden vaan hallitsemisen tähden. Johanneksen evankeliumi 10 luku jakeet 31-42 ja Psalmi 82.

http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/kaskyt.htm#Esivalta#

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…