Kansaneläkkeen maksu EU-alueelle/ulkomaille on jatkuttava.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Väliaikatietoja adressista.

2024-08-03 18:07:24

Hei!

Kiitän teitä kaikkia adressini allekirjoittamisesta ja kommentoinnista!

Olen nyt lähettänyt adressin Sosiaali- ja terveysministeriön lausuntopalveluun, jonne se kerää mielipiteitä ja kantoja kansaneläkeasiaan 6.8.2024 saakka (kuka tahansa voi jättää sinne mielipiteensä, joten kehoitan teitäkin käyttämään mahdollisuutta hyväksi, nyt kun se on vielä muutama päivä mahdollista).

Voitte lukea lausuntoni, joka siis on kaikkien allekirjoittajien nimissä jätetty, tästä linkistä:

Älkää myöskään jättäkö allekirjoittamatta Ossi Rokan käynnistämää asiaan liittyvää kansalaisaloitetta:

Kiitos vielä kerran osallistumisesta! Yhdessä voimme vaikuttaa ja jos ei nyt onnistu, niin seuraavissa eduskuntavaaleissa 2027 asiaan on seuraavan kerran mahdollisuus saada inhimillinen, oikeudenmukainen ratkaisu! Pidetään teemaa vireillä Eduskunnan suuntaan!

Hyvää kesän jatkoa,

Panu Bieneck