Kuvake.netin sulkeminen

Heinola

/ #25

19.09.2007 11:59

Eikö se ole nuorten vanhempien asia, selittää lapsilleen että he ovat arvokkaita ja ovat hyviä sellasenaan kun olevat ja näyttävät. Pelkästään
se jos lapsella on hyvä itsetunto hän osaa ottaa etäisyyttä näiltä "ahdistajilta" ja ymmärtää myös ulkonäön ei tarvitse olla
seksuaalisesti viehättävä kelvatakseen muille ihmisille. Eikä innostu kommenteista jotka menevät "yli hilseen" eikä myöskään suutu negatiiviesta kommentista. Hyvä lapsen itsetunnon kasvatus on laajalti ajatellen erittäin tärkeä asia nuoren elämässä josta vanhemmat ovat vastuullisia.

Olen 18 vuotias mies. Itselläni on kuvake.net sivustoilla tunnus. Olen tutustunut moneen mukavaan ihmiseen. Eikä asiaan liity mitenkään seksiseura. Vaan tervettä arkipäivästä keskustelua.

Olen yhtä mieltä siitä. Että kuvake.netin ylläpito voisi olla tarkempi ja täsmällisempi. Esimerkiksi asiattomien kuvien poistaminen pitäisi tapahtua
nopeammin.

Adressin kirjoittanut henkilö on pahasti yleistänyt, että kaikilla on näitä
paljastavia kuvia. Enemmän tulee vastaan kyllä niitä. Jolla on tavallisia kuvia jossa on ihan arkiset vaatteet päällä. tai esimerkiksi kasvokuvia.

mutta typerää olisi sulkea nämä sivustot. Sivusto on mukavaa ajanvietettä ja eikö niitten käyttätunnusten takana ole ihmiset, joilla on erillaiset identitteetit tunnearvot ja mieltymykset. Mutta kuvake.net sivusto ei itse mielestäni rohkase eikä pakota ketään alaston- seksuaalisuutta korosstaviin kuviin.

sitäpaitsi tiedän sivustoja mitkä ovat ainakin tällä seksuaalisuudellaan paljon korostetuimipia kuin esim. kuvake.net

www.herutus.net
www.715517.biz (K18 sivusto tosin)