Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Lasten ja Suomen puolesta vaikuttamaan.

/ #31031 Re: Re: Re: Kukaan kansanedustaja ei uskalla äänestää kyllä homoliitoille.

10.03.2014 17:00

#31020: - Re: Re:

On laitettu, mutta mahdollisimman moni vaan nyt vaikuttamaan. Kaikki kansanedustajat tarvii tämän tiedon, jotta LASTEN ETU ja SUOMEN terveen kasvuntie voidaan varmistaa. Suomeen ei tarvita yhtään hivhomo kansantauti tartuntaa.

Kukaan kansanedustaja ei uskalla lähteä tukemaan HIV tartunan leviämistä TAHDON TASA-ARVO HOMOLIITOILLA.

Tässäpä sähköposti osoitteet.

'sauli.ahvenjarvi@eduskunta.fi'; 'outi.alanko-kahiluoto@eduskunta.fi'; 'mikko.alatalo@eduskunta.fi'; 'sirkka-liisa.anttila@eduskunta.fi'; 'paavo.arhinmaki@eduskunta.fi'; 'heikki.autto@eduskunta.fi'; 'jouni.backman@eduskunta.fi'; 'thomas.blomqvist@eduskunta.fi'; 'tuija.brax@eduskunta.fi'; 'jorn.donner@eduskunta.fi'; 'juho.eerola@eduskunta.fi'; 'markku.eestila@eduskunta.fi'; 'ritva.elomaa@eduskunta.fi'; 'eeva-johanna.eloranta@eduskunta.fi'; 'maarit.feldt-ranta@eduskunta.fi'; 'tarja.filatov@eduskunta.fi'; 'christina.gestrin@eduskunta.fi'; 'jukka.gustafsson@eduskunta.fi'; 'sanni.grahn-laasonen@eduskunta.fi'; 'maria.guzenina-richardson@eduskunta.fi'; 'larserik.gastgivars@eduskunta.fi'; 'satu.haapanen@eduskunta.fi'; 'pekka.haavisto@eduskunta.fi'; 'teuvo.hakkarainen@eduskunta.fi'; 'jussi.halla-aho@eduskunta.fi'; 'leena.harkimo@eduskunta.fi'; 'lasse.hautala@eduskunta.fi'; 'lauri.heikkila@eduskunta.fi'; 'timo.heinonen@eduskunta.fi'; 'eero.heinaluoma@eduskunta.fi'; 'pertti.hemmila@eduskunta.fi'; 'anna-maja.henriksson@eduskunta.fi'; 'rakel.hiltunen@eduskunta.fi'; 'james.hirvisaari@eduskunta.fi'; 'anne.holmlund@eduskunta.fi'; 'reijo.hongisto@eduskunta.fi'; 'susanna.huovinen@eduskunta.fi'; 'lauri.ihalainen@eduskunta.fi'; 'olli.immonen@eduskunta.fi'; 'ari.jalonen@eduskunta.fi'; 'harri.jaskari@eduskunta.fi'; 'kalle.jokinen@eduskunta.fi'; 'anssi.joutsenlahti@eduskunta.fi'; 'mikael.jungner@eduskunta.fi'; 'johanna.jurva@eduskunta.fi'; 'arja.juvonen@eduskunta.fi'; 'jouko.jaaskelainen@eduskunta.fi'; 'antti.kaikkonen@eduskunta.fi'; 'timo.kalli@eduskunta.fi'; 'risto.kalliorinne@eduskunta.fi'; 'anne.kalmari@eduskunta.fi'; 'ilkka.kanerva@eduskunta.fi'; 'ilkka.kantola@eduskunta.fi'; 'saara.karhu@eduskunta.fi'; 'mika.kari@eduskunta.fi'; 'johanna.karimaki@eduskunta.fi'; 'elsi.katainen@eduskunta.fi'; 'jyrki.katainen@eduskunta.fi'; 'sampsa.kataja@eduskunta.fi'; 'pia.kauma@eduskunta.fi'; 'inkeri.kerola@eduskunta.fi'; 'pentti.kettunen@eduskunta.fi'; 'anneli.kiljunen@eduskunta.fi'; 'krista.kiuru@eduskunta.fi'; 'pauli.kiuru@eduskunta.fi'; 'kimmo.kivela@eduskunta.fi'; 'mari.kiviniemi@eduskunta.fi'; 'esko.kiviranta@eduskunta.fi'; 'osmo.kokko@eduskunta.fi'; 'katri.komi@eduskunta.fi'; 'anna.kontula@eduskunta.fi'; 'jukka.kopra@eduskunta.fi'; 'martti.korhonen@eduskunta.fi'; 'timo.v.korhonen@eduskunta.fi'; 'laila.koskela@eduskunta.fi'; 'johannes.koskinen@eduskunta.fi'; 'miapetra.kumpula-natri@eduskunta.fi'; 'esko.kurvinen@eduskunta.fi'; 'merja.kuusisto@eduskunta.fi'; 'merja.kyllonen@eduskunta.fi'; 'suna.kymalainen@eduskunta.fi'; 'jukka.karna@eduskunta.fi'; 'seppo.kaariainen@eduskunta.fi'; 'annika.lapintie@eduskunta.fi'; 'sanna.lauslahti@eduskunta.fi'; 'eero.lehti@eduskunta.fi'; 'paula.lehtomaki@eduskunta.fi'; 'jari.leppa@eduskunta.fi'; 'jari.lindstrom@eduskunta.fi'; 'antti.lindtman@eduskunta.fi'; 'mika.lintila@eduskunta.fi'; 'paivi.lipponen@eduskunta.fi'; 'maria.lohela@eduskunta.fi'; 'markus.lohi@eduskunta.fi'; 'anne.louhelainen@eduskunta.fi'; 'eeva-maria.maijala@eduskunta.fi'; 'marjo.matikainen-kallstrom@eduskunta.fi'; 'pirkko.mattila@eduskunta.fi'; 'silvia.modig@eduskunta.fi'; 'markus.mustajarvi@eduskunta.fi'; 'riitta.myller@eduskunta.fi'; 'jari.myllykoski@eduskunta.fi'; 'outi.makela@eduskunta.fi'; 'tapani.makinen@eduskunta.fi'; 'lea.makipaa@eduskunta.fi'; 'merja.makisalo-ropponen@eduskunta.fi'; 'lasse.mannisto@eduskunta.fi'; 'hanna.mantyla@eduskunta.fi'; 'markku.mantymaa@eduskunta.fi'; 'martti.molsa@eduskunta.fi'; 'elisabeth.naucler@eduskunta.fi'; 'mika.niikko@eduskunta.fi'; 'jussi.niinisto@eduskunta.fi'; 'ville.niinisto@eduskunta.fi'; 'mikaela.nylander@eduskunta.fi'; 'mats.nylund@eduskunta.fi'; 'pentti.oinonen@eduskunta.fi'; 'johanna.ojala-niemela@eduskunta.fi'; 'petteri.orpo@eduskunta.fi'; 'heli.paasio@eduskunta.fi'; 'sirpa.paatero@eduskunta.fi'; 'tom.packalen@eduskunta.fi'; 'sari.palm@eduskunta.fi'; 'aila.paloniemi@eduskunta.fi'; 'mauri.pekkarinen@eduskunta.fi'; 'aino-kaisa.pekonen@eduskunta.fi'; 'jaana.pelkonen@eduskunta.fi'; 'tuula.peltonen@eduskunta.fi'; 'raimo.piirainen@eduskunta.fi'; 'arto.pirttilahti@eduskunta.fi'; 'tuomo.puumala@eduskunta.fi'; 'kari.rajamaki@eduskunta.fi'; 'antti.rantakangas@eduskunta.fi'; 'leena.rauhala@eduskunta.fi'; 'pekka.ravi@eduskunta.fi'; 'juha.rehula@eduskunta.fi'; 'eero.reijonen@eduskunta.fi'; 'paula.risikko@eduskunta.fi'; 'markku.rossi@eduskunta.fi'; 'simo.rundgren@eduskunta.fi'; 'pirkko.ruohonen-lerner@eduskunta.fi'; 'paivi.rasanen@eduskunta.fi'; 'vesa-matti.saarakkala@eduskunta.fi'; 'annika.saarikko@eduskunta.fi'; 'matti.saarinen@eduskunta.fi'; 'pertti.salolainen@eduskunta.fi'; 'kristiina.salonen@eduskunta.fi'; 'janne.sankelo@eduskunta.fi'; 'sari.sarkomaa@eduskunta.fi'; 'kimmo.sasi@eduskunta.fi'; 'arto.satonen@eduskunta.fi'; 'mikko.savola@eduskunta.fi'; 'anni.sinnemaki@eduskunta.fi'; 'juha.sipila@eduskunta.fi'; 'jouko.skinnari@eduskunta.fi'; 'timo.soini@eduskunta.fi'; 'osmo.soininvaara@eduskunta.fi'; 'ismo.soukola@eduskunta.fi'; 'alexander.stubb@eduskunta.fi'; 'eero.suutari@eduskunta.fi'; 'katja.taimela@eduskunta.f'; 'hanna.tainio@eduskunta.fi'; 'eila.tiainen@eduskunta.fi'; 'kimmo.tiilikainen@eduskunta.fi'; 'lenita.toivakka@eduskunta.fi'; 'jani.toivola@eduskunta.fi'; 'maria.tolppanen@eduskunta.fi'; 'maria.tolppanen@eduskunta.fi'; 'ari.torniainen@eduskunta.fi'; 'reijo.tossavainen@eduskunta.fi'; 'erkki.tuomioja@eduskunta.fi'; 'tytti.tuppurainen@eduskunta.fi'; 'kaj.turunen@eduskunta.fi'; 'kauko.tuupainen@eduskunta.fi'; 'oras.tynkkynen@eduskunta.fi'; 'tapani.tolli@eduskunta.fi'; 'kari.uotila@eduskunta.fi'; 'anu.urpalainen@eduskunta.fi'; 'jutta.urpilainen@eduskunta.fi'; 'raija.vahasalo@eduskunta.fi'; 'jan.vapaavuori@eduskunta.fi'; 'mirja.vehkapera@eduskunta.fi'; 'anu.vehvilainen@eduskunta.fi'; 'pauliina.viitamies@eduskunta.fi'; 'pia.viitanen@eduskunta.fi'; 'sofia.vikman@eduskunta.fi'; 'henna.virkkunen@eduskunta.fi'; 'anne-mari.virolainen@eduskunta.fi'; 'erkki.virtanen@eduskunta.fi'; 'pertti.virtanen@eduskunta.fi'; 'ville.vahamaki@eduskunta.fi'; 'juha.vaatainen@eduskunta.fi'; 'tuula.vaatainen@eduskunta.fi'; 'stefan.wallin@eduskunta.fi'; 'sinuhe.wallinheimo@eduskunta.fi'; 'ulla-maj.wideroos@eduskunta.fi'; 'jyrki.yrttiaho@eduskunta.fi'; 'ben.zyskowicz@eduskunta.fi'; 'peter.ostman@eduskunta.fi'