Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

fundis

/ #17890 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

27.07.2013 06:19

#17775: maatuska - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

Jos tapaisit minut livenä arjessani, et koskaan voisi olla sitä mieltä, että hallitsen muita jollakin tavalla :)  Miellän tehtäväni elämässäni palveijana ja olen todella ymmälläni, että minut voi kokea noinkin. Omasta mielestäni täälläkin olen vain kirjoittanut niin Raamatun mukaista tekstiä, kuin sen ymmärrän. Livenä en tuputa Raamatun Sanaa kenellekään, koska sille yksinkertaisesti ei ole 'tilausta'... toistaiseksi. Täällä asiat melkein aina ovat sellaisia, että uskovaisena ihmisenä mielipiteitteni takana on Sana.

Ihan kaikkiin kysymyksiin en ole puuttunut, koska esim. Pyhän Hengen toiminta yksilöissä on erilaista, siihen ei ole kaavoja, eikä sitä Raamatun mukaan voi sellainen ymmärtää, eikä tunnistaa, joka ei ole samassa Hengessä. Jos tämä on se asia, johon olet loukkaantunut, ymmärrän kritiikkisi ja otan sen vastaan.

Minulle se, kuinka Pyhä Henki avaa Sanaansa on pyhä asia. -Heprean kielessä: Pyhä Henki=Most Holy Thing. Esimerkiksi Jeesus opettaa, että Häntä saa pilkata ja Jumalaakin saa pilkata menettämättä 'taivasoikeuttaan' mutta se joka pilkkaa Pyhää Henkeä ei kaikissa tapauksisa saa sitä koskaan anteeksi. Tämä viimeinen kohta ei koske 'uskomattomia' ihmisiä kuitenkaan, vaan nimenomaan uskiksia.

Olen monesti sanonut ja toistan edelleen, etten kirjoita ilman nimimerkkiä. Olen näin täysin jokaisesta sanasta vastuussa siitä teille muille, jotka luette niitä. En heittele keskusteluun mitään verhon takaa, vaan avoimesti saman nimimerkin kanssa.

Tekstisi viimeinen rivi on surullista luettavaa. Muistathan kuitenkin, että se on Sinun oma valintasi.