Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Umpihetero

/ #12064 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä

29.04.2013 12:05

#12062: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

Ei tieto viisaaksi tee, mutta vastaavasti tiedon puutteesta huolimatta muiden asioilla mesoaminen tekee kyllä typeräksi ja vaaralliseksikin. Sitä täällä on viljalti nähty. Tutkijalla on tiedonlähteenä ajanmukaisin tutkittu tieto näistä asioista, ja se, että hän sattuu sen perusteella olemaan kanssasi eri mieltä ei taas tee hänestä tyhmääkään. Hänen kanssaan samaa mieltä kun on asiaa tutkineiden henkilöiden murskaava enemmistö. Sen tiedon voi kumota vain heitä taitavampi ja fiksummasta näkökulmasta asiaa tarkasteleva tutkija. Ja sen tiedon voi kyllä ohittaa tai kiistää (ei kumota) vain henkilö, joka on kykenemätön ja/tai haluton ottamaan vastaan tuota tietoa. Kohdallasi lienee kyse molemmista. Sellaista kutsutaan joissakin piireissä Raamatunmukaisuudeksi, muualla sitä kutsutaan useimmiten silkaksi asenteelliseksi typeryydeksi.