Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Homouden synty

/ #11986 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

28.04.2013 20:21

#11970: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

Jospa pohtisimme mitä tapahtusi, jos samaa sukupuolta olevat saisivat avioitua keskenään. Sehän tarkoittaisi sitä, että homot saisivat myös adoptoida lapsia. Lapsilla ottavat herkästi esimerkkiä vanhemmistaan ja monesti lapset saattavat nähdä vanhempansa sänkypuuhissa, vaikka sitä pyrittäisiin perheessä välttämään. Ei liene mitenkään tavatonta jos vanhempiensa touhuja katsellut murrosikää lähestyvä lapsi saattaisi kiinnostua kokeilemaan vanhempiensa esimerkkiä. Peppupanon uhriksi saattaisi joutua pienempi lapsi, joka ei välttämättä edes kuuluisi sateenkaariperheeseen. Tällä tavoin joku lapsi kuitenkin joutuisi uhriksi, vaikka homovanhemmat eivät itse suoranaisesti käyttäisikään adoptiolastaan hyväksi, vaan he ainoastaan houkuttelisivat isompia lapsia kokeilemaan esimerkillään omia touhujaan. Jos lapset alkavat tästä syystä harjoittaa homoutta, minkä ikäisenä heistä tulee homoseksulaaisuuden omaksumisen lisäksi myös pedofiilejä? Lapsihan vanhenee ja tulee täysi-ikäiseksi. Jos hän 18 vuotiaana makaa edelleen nuorempia, hänestä tulee automaattisesti lain mukaan myös pedofiili. Kuka on vastuussa lasten toiminnasta, tai voidaanko edes täysi-ikäiseksi tullutta tällaisessa tapauksessa syyttää, jos vanhemmmat ovat esimerkillään aikaansaaneet tuon tilanteen"