Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #9325 Re: Re: Jumala kuulee rukoukset

12.04.2013 21:25

#9318: - Re: Jumala kuulee rukoukset

Homogenia on vääränlainen ilmaisu silloin kun puhutaan avioliiton käsitteestä. Avioliitto on homogeeninen "tasakoosteinen" silloin kun mies ja nainen muodostavat avioparin. Avioliitto on siis sellainen ristiriidan sovittamisen väline, jolla sukupuolen suhteen heterogeenisesta "sekakoosteisesta" parista muodostetaan sovinnaisen lisääntymisen suhteen "tasakoosteinen" pari. Avioliittoa säädeltiin aikoinaan lailla ihmisyyden tukemiseksi, mutta avioliittolain murentaminen avasi portin kaikenlaisille epämoraalisille toiminnoille. Lajissaan homoavioliitto on tuskin viimeinen laillistettava epämoraalisen toiminnan muoto. Paluu moraalin juurille tapahtuu vasta katastrofin jälkeen. Etiikan lailla "tehkää muille se mitä haluatte tehtävän itsellenne" ei voi perustella homoavioliittoa, sillä minä en hyväksy omalla kohdallani toteutettavan homotouhuja, vaikka joku sellaista haluaisikin toteuttaa minua kohtaan. Minun tapauksessani etiikan laki on "älkää tehkö toisille, mitä he eivät halua itselleen tehtävän". Miksi siis homot teette toisille avioliiton suhteen sitä, mitä he eivät halua itselleen tehtävän avioliiton suhteen. En halua, että sovinnainen avioliittoni tasa-arvoistetaan homoavioliiton kanssa millään tavalla ihmisarvon suhteen. Avioliiton kautta saavuttamani ihmisarvo on saavutettu etu, jota ei voi poistaa eikä luovuttaa saavutettavaksi sen suhteen ristiriitaisilla liitoilla. Ihmisarvon riistäjiä te homot olette, ettekä mitään muuta. Älkää yrittäkö vetää meitä, jotka emme sitä halua, omaan homokategoriaanne. Valitkaa homosuhteellenne sellainen nimi, joka antaa oikean kuvan edustamastanne epäihmisarvosta.