Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #5064 Nyt pakenevat sitä heidän keskinäistä rakkaudettomuutta...

31.03.2013 16:47

ja riitaisuutta, ja sitä heidän välinpitämättömyyttä, sitä muista ja muusta niin väliä itsekkyyttä, joka elämän ”tappaa”. Ja menevät ketkä minkinlaisten villityksen perässä, paikoista toisiin hädissään, tai himoissaan juosten. Todellista kestävää tervettä ja raitista apua, tai tyydytystä elämälleen saamatta. Mutta josta ei ilmene niitä Raamatun UT mukaisen apostolisen seurakunta yhteyden elämän edellyttämiä Kristillisyyden tuntomerkkejä, saati sitten että ne täyttäisivät! HERÄTYYS, Krist. tunnustavat / kaikki muutkin!

Näin Kristuksen Jeesuksen nimessä valistaen ja Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä muistuttaen. Puolustaja Pyhä henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi palvelijansa. Niitä jotka ei ole Jumalan yhteyteensä, Kristuksen Jeesuksen / ja nimessään kutsuvista, ohjaavista ja vetävistä, päivittäin toistuvista julkisista valistukseksi ja varoitukseksi, sekä oikeaan turvalliseen ja turvattuun suuntaan ohjaavista ja vetävistä sanomista välittäneet, vaan jatkaneet muista ja muusta niin väliä itsekkäällä, zaatanaa palvelevalla, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi / kärsimyksiksi, omaakin oksaa, itselleenkin onnettomuudeksi sahaavalla tavalla…

”Löytäneekö uskoa” Tähän keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpidossa Oikein, = vasta Laillisesti / Luvallisesti.

Itse olen vain tähän herätykseksi, apostoliseen virkaan ja alkuun saattamistehtävään kutsuttu, Jumalan armosta Kristuksessa Jeesuksessa armoitettu, jolle tästä Raamatun UT mukaisesta apostolisesta seurakunnasta ja Jumalan valtakunnasta NÄKY, on Kristuksen puolelta ja kautta armovalintansa mukaan uskottu ja rakennus on edelleenkin tyhjänä / raunioituneena?! Eri, nimisten, ns. ”krist.” uskonto kuntien, leiriytyneenä sen ulkopuolelle, eri suuntiin vetävinä ja toisiaan / Kristusta Jeesusta, Itse Jumalan valtakunnan Kuningasta vastaan taisteleviksi, Pyhän Jumalan sanan ja tahdon vastaisuutta, vääryyttä ja pahuutta / EPÄ oikeuden mukaista laittomuutta puolustaviksi, yhä kauemmaksi Hänestä ja Jumalan valtakunnasta, Kristuksen Jeesuksen yhteydestä ja yhtenäisyyden mahdollistavasta, Oikeasti kristillisyydestä poispäin vetävinä!… Tähän tehtävään ja virkaan, hänen tavallaan kasvattama ja kouluttama.