VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Kommentoitu viesti

Timo

#961 Re:

04.08.2012 10:02

#960: -

En tiedä onko perussuomalaisilla pelko pöksyissä kun itse en kuulu mihinkään puolueeseen. Eikös uudet, nuoret, ja halukkaammat äänestä galluppien mukaan Arhinmäkeä tai vihreitä, koska nuorilla  tietämys on niin pinnallista ja vähäistä.

IPU:ko muka  saisi eduskunnan ulkopuolisena pikkupuolueena Suomessa  aikaan  kansannousun  Kataisen sekametelihallitusta vastaan? Niitä joilla menee hyvin on aivan liian paljon ja määräävissä asemissa. IPU ei  yllä heikomman kansan riveihin eikä myöskään edes halua sitä.

Tietoahan kyllä on ja löytyy, sillä netti on Suomesta käsin vielä rajaton, mutta se  ajamien ideologioiden ja asioiden käytäntöön pano on sitten jo aivan muuta.

Perussuomalaisten hallituspaikka kaatui Kokoomus-RKP-kauppoihin. Kataisen hallituksessa ministerinä nyt itse istuva Heidi Hautala ehätti Brüsselistä käsin lausahtamaan kun ilmeni pikkupuolue RKP:lla olevan varma hallituspaikka että Kataisen hallitus on ostettu. Hautala ostettiin sitten itse hallituksen ministerin viralla kun vihreät otettiin hallitukseen ja PS jätettiin ulos.

IPU voisi sen sijaan että haukkuu muiden puolueiden kanssa perussuomalaisia tehdä oikeita tekoja ja ansaita kansalaisten luottamus rehdisti. Esimerkiksi jopa yksityishenkilöllä ja miksei siis myös yksittäisellä  puolueellakin kun EU-maiden hallituksillakin on oikeus kannella EVM:stä EU-tuomioistuimeen. Kansallisesta ja  EU-lainsäädännöstä löytyy myös tarvittavat säädökset jotta jutulla on ylipäätään mahdollisuus menestyä.

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-08-04 15:33:15

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-08-04 23:54:31