Kasvio pois kouluista

Kommentoitu viesti

toivottavasti allekirjoitatte

#4 erilaiset mielipiteet

08.07.2014 14:29

tämä on meidän mielipiteemme asiasta ja iästämme huolimatta meillä on oikeus saada äänemme kuuluviin vaikka te kuinka olisitte eri mieltä asiasta se on mielipide vastaan mielipide. ja meidän mielipiteemme on ettei kesää ole tehty kasviota varten. Ymmärrän jos se kasvio on teidän mielestä pikku juttu mutta ajat ovat muuttuneet teineillä ja nuorilla on muutenkin vaikeaa kun pitää sopeutua joukkoon, eikä ikinä ole muille tarpeeksi hyvä, atelophobia ja teinit tekevät eniten itsemurhia maailmassa joten meille se olisi helpotus saada edes tämä teidän mielestä pieni ja vaikka se olisikin pieni asia meille se olisi suuri helpotus. minun mielestäni kesä on tarkoitettu että saa aivot levätä ja olla kavereiden kanssa ja näin kehittää sosiaalisia taitoja.

Vastaukset

Huokaus

#5 Re: erilaiset mielipiteet

2014-07-08 15:34:07

#4: toivottavasti allekirjoitatte - erilaiset mielipiteet

Kesäloma on pitkä aika.. Jos sen kasvion tekee heti alussa, voi olla loppuajan rauhassa. Ei minullakaan ollut tuo alku kesäloma ns. kunnon kesäloma, oli viikon rippileiri ja konfirmaatio noin 5-6pv:n päästä siitä kun tulin takaisin kotiin. Teinit saattavat juu tehdä eniten itsemurhia, mutta minkä takia? Jonkun kasvion vai? Itsellä on ollut todella vaikeaa koulussa nämä viimeiset vuodet, (Kasvion teosta on jo monta vuotta) ja silti jaksan yhä. Ja hei, olen teini. En mikään aikuinen.

Itsellä on juuri ollut tuo vaikeaa että en ole sopeutunut joukkoon, ja minua on syrjitty vain koska olen oma itseni. Muiden pitäisi ajatella hieman, että ketä oikein syrjii ja ketä ei. Sehän on tavallaan meidän vika, jos olemme menneet syrjimään jotakuta ja hän menee sitten vahingoittamaan itseään. EI KETÄÄN saa syrjiä tai kiusata!

Ymmärrän, että haluatte pitää hauskaa kesällä ja niin edelleen, mutta ei kasvioon mene edes niin kauaa tehdä. (Korkeintaan pari viikkoa, ainaki mulla meni.. Noin 1 viikko kai. En oo varma)

Noh, jokaisella on oma mielipide, ja sitä pitää kunnioittaa. : )

sup

#6 Re: erilaiset mielipiteet

2014-07-09 08:20:06

vastaan tähän. On kyllä hyvä, että haluatte tuoda äänenne kuuluviin ja tietenkin minä arvostan sitä. Tosin opintosuunnitelmasta ei luovuta ei mikäli adressissa olisi tuhannen oppilaan allekirjoitus. Ja hei voisitte ehdottaa, että tekisitte sen kun koulut alkaa. Mutta silloinhan tulee se vain lisästressiksi teille niin valinta on teidän. Ja muuten sinun viimeinen lauseesi jäi kivasti mieleen ja vastaan siihenkin: menkää kavereiden kanssa keräilee niitä kasveja. Aivot saavat happea (eli siis lepoa!), voitte olla kavereiden kanssa ja kehittää sosiaalisia taitoja. Kokemusta on.

afs

#18 Re: erilaiset mielipiteet

2014-07-10 14:56:14

siihen menee korkeintaan 2-3 päivää, jos te laiskat ette muuta tee kun istuskele vaan, nii on se tulevaisuus kyllä synkkä