Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#27579 Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

28.01.2014 09:12

#27578: - Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

 

Tuo miekanpistopuhe on sielunvihollisen eksytystä. Jouko Piho on saanut Profeetan tehtävän itse Jumalalta. Näin Profeetta on itse sanonut. Miksi Pyhä Mies valehtelisi?

 

 

Vastaukset


Vieras

#27580 Re: Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 09:57:28

#27579: - Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

Eksytelkää vain rauhassa toisianne!

Välillä vain ei tosiaan erota, kirjoittaako joku tuota Pihon ylistystä kieli poskella vai tolkkua vailla.


Vieras

#27581 Re: Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 09:59:35

#27579: - Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

 

No ehkäpä,  ehkäpä.  Mutta hei!  saattaisitkos siitä vanhusten tilanteesta "Ruottisa" kertoo jotakin,  minkälaisia siellä on hyväksi koetut "hoitopaikat," uskaltaisinko sanoa kodinomaisiksi - koetut?    Onko Suomen malliin rinnastettavaa järjestelmää.  Onko uusia kokeiluja?


Vieras

#27585 Re: Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 10:52:52

#27579: - Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

Olen samaa mieltä sinun kanssasi. Ei Pihon blogi ole myöskään ainut, jota päivittäin seuraan, sekä koti- että ulkomaisia blogeja ja uutisia.  Seuraan todella tarkkaan koko maapallon uutisia (ajan merkkejä) sekä maasta että avaruudesta ja teen vertailuja niistä keskenään hyvinkin kriittisesti. Uskonelämäni on todella elävää.  Pyhä Henki toimii vahvasti elämässäni. Hän osoittaa sen, ketä ja mitä tulee kuunnella ja mikä on oikeasta ja mikä väärästä lähteestä.


Vieras

#27593 Re: Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 13:54:54

#27579: - Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

Herra itse kertoo, kenelle hän antaa sanansa. Siispä harhailijan puheet ovat hänen omia harhojaan, tehdäkseen ns. uskovien puheet naurunalaisiksi. Vanha vihollisen konsti.