Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10791 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.04.2013 07:29

#10779: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Sinä leimasit minut tärähtäneeksi että tarvitsisin terapiaa ja lääkkeitä sen vuoksi että uskon KaikkivaltiaaseenLuojaan.Kyllä se on aika selvä herjaus.Jos sinun mielestäsi se että uskoo Kaikkivaltiaaseen Luojaan tarkoittaa että on terapian ja lääkkeiden tarpeessa niin kyllä se aikamoinen herjaus on.Yleensäkään en pidä siitä että kutsutaa ketään tyhmäksi poliittisten mielipiteiden vuoksi mutta se että kutsuu mielipiteen vuoksi toista tyhmäksi tai kaheliksi ei kuitenkaan ole vielä rikos."

Jospa lopettaisit jankuttamisen, kun et näköjään ymmärrä, mitä puhut.

Minun mielestäni kiihkouskovaiset (joihin olen henkilökohtaisesti perehtynyt vuosikymmenen ajan) esim. homomielipiteineen tarvitsisivat terapiaa ja/tai henkilökohtaista ohjausta. Jumalaan uskominen vähemmän järjettömällä oppirakennelmalla on ihan ok.

Kiihkouskovaisten opit ovat järjettömiä ja sairaita. Keskimäärin ainoastaan mistään mitään tietämättömät niihin uskovat. Kukaan järkevä ihminen ei todella pidä esim. homoseksuaalisuutta syntinä. Tuollaisen järjettömyyden puolustaja tekee rikoksen homoseksuaaleja kohtaan.

Vastaukset

taku

#10797 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-20 08:32:36

#10791: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jos kopioi suoraan tuon tekstin missä selitän uskoani Jumalaan ja liittäää siihen etä tarvitsisin terapiaa niin kyllähän se on aika selkeä uskoon kohdistuva hyökkäys.Eli silloin kirjoittaja ei puhu mielipiteestäni homoseksuaalisuuden suhteen vaan uskostani.Mikä nyt sitten on kiihkouskovaisuutta?Sanottkoon että me aspergerit poikkeamme muista ihmisistä monella tapaa ja myös asperger uskovainen eroaa muistauskovasista.Eli jos et tunne ASPERGERIA niin et voi esittää minusts mitään arviota.Kyllä se on nimittäin nyt niin että SINÄ et ymmärrä mitä puhut.Ketään ei voi pitää höyrähtäneenä poliittisten tai uskonnollisten näkemysten vuoksi.Eenkin kun on kyseasiasta jota kukaan ei varmaan kykene täysin objektiivisesti ja rationaalisesti arvioimaan.Seksuaalieettiset kysymykset ovat erittäin vaikeita eikä kukaan ihminen voi tietää absoluuttista ja ehdotontatotuutta.pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutta myönnän täysin sen mahdollisuuden että olen väärässä.Viisautta on se että tietää että ei tiedä.Minä kerron vaan oman mielipiteeni mutta se on vaan erehtyväisen ihmisen mielipide.kunnioitan niitä ihmisiä jotka eivät pidä homoseksuaalisia tekoja syntinä ja odotn heiltä vastaavaa kunnioitusta