Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5911 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

03.04.2013 15:38

#5903: ei tälle adressille! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

kuule, meille ihmisille on annettu Jumalan Sana todistukseksi, ohjeeksi, jotta sitä lukemalla löydetään pelastus Jeesuksessa. Itse luin Raamattua jo nuorena ja löysin tarkoituksen elämääni ja en ole katunut päätöstä. Luojan kanssa juttelu onnistuu ihan niinkuin puhuisi parhaalle kaverille. Ei ole pakko uskoa, mutta päätös on tuonut onnea ja elämää.

Samoin Sana ohjaa meitä noudattamaan miehen ja naisen välistä avioliittoa, jotta vältytään ihmisten syrjäytymiseltä ja yhteiskunnan rappiolta.

Edelleen valinnan tekee jokainen itse. Toinen ei voi toisen edestä päättää.

Vastaukset

ei tälle adressille!

#5916 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

2013-04-03 15:47:04

#5911: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

Ja mä oon jo moneen kertaan sanonu, että oon lukenut tuota samaa kirjaa, enkä sieltä mitään pelastusta löytäny, ainoastaan uhkailuja mikäli ei tehdä juuri niin kuin sanotaan. Toivon, että hakeudut hoitoon, jos kerta oikein juttelukaverin olet saanut.

Tuskin se avioliiton, jolla itse tarkoitan julkisoikeudellista sopimusta, laajentaminen horjuttaa mitenkään yhteiskunnan rakenteita tai aiheuttaa lisää syrjäytymisiä. Se voisi itseasiassa vähentää syrjäytymisiä, ku ihmiset uskaltavat tulla omina itsenään muiden keskuuteen. Uskonto ajaa ihmiset kaappeihin.

Vieläkään en ole mitään valintaa tehnyt kidutetuksi joutumisesta.