Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#1722 Re: Re: Re: Re:

23.03.2013 18:51

#1711: Hihhuli - Re: Re: Re:

Minä en voi hankkia uskoa asiasta, jonka olemassaoloa minä tai kukaan muukaan ei voi todistaa. Siksi pyysinkin sinua tekemään sen, sillä minä en siihen pysty.

Jos Jumala on todella olemassa, miksi ihmiset eivät usko häneen? Eikö hän halua pelastaa ihmisiä kadotukselta?

Teitä "hihhuleita" nälvitään ihan syystä. Teidän pitäisi pystyä puolustamaan näkökantaanne, jotta teidät voisi ottaa todesta. Tähän tarvitaan todisteita Jumalan olemassaolosta ja kaikesta muusta, mihin uskontonne pohjaa. Valitettavasti todisteita ei joko ole tai niitä ei ole vielä löydetty.

Vastaukset

"Hihhuli"

#1816 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-03-24 00:37:33

#1722: - Re: Re: Re: Re:

Palaan vielä sen verran tähän asiaan, että itse en kuulu kirkkoon, koska minkään seurakunnan mukana ei taivaaseen mennä.  Henkilökohtainen suhde Jumalaan ratkaisee. TV7 on minun kirkkoni ollut jo monta vuotta.  Evankelisluterilainen kirkko on mielestäni muotomenojen kirkko, joka ei anna minulle mitään. Samat asiat voin itse lukea kotona Raamatusta kuin mitä siellä pöntöstä ja papereista luetaan.  Ehtoollisella voin joskus käydä.  TV7:llä on hyvin paljon mielenkiintoista katsottavaa esim. ohjelma-arkistossa: mm. yliluonnollista sarja, Jumala puhuu tai vaikkapa evakelista Joyce Meyerin luennot. Kun tulin uskoon, minulta meni muutamia kuukausia, ennenkuin sain Pyhän Hengen Sinetin ja sen jälkeen elämä on ollut ihan ihmeellistä.  Siunauksia jokapäiväisessä elämässä!  Pyhä Henki on koko ajan läsnä.  Se täytyy itse saada kokea.  Kun alat lukea Raamattua, Sana alkaa elää ja Jumala alkaa vaikuttaa Sanansa kautta. Itse tutkin Sanaa pienissä erissä koko ajan, rukoilen paljon, kuuntelen ylistysmusiikkia ja viivyn vain hiljaa siinä Pyhän Hengen läsnäolossa.  Jokaisella on oma tiensä ja Herra antaa Pyhän Hengen siten, että siinä on ihmisen persoonallisuus mukana - eri ihmisille vähän eri tavalla. Jos ihan oikeasti alat etsiä Jumalaa, hän kyllä vastaa sinulle. Kaikessa on kysymys USKOSTA: Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi.

Siunausta!