SRAL Vuosikokousaloite

Juha Ojaniemi
Vahto

/ #151 Ymmällä

18.11.2008 20:04

Toivottavasti tämä kirjoitukseni jää täällä vain tähän kertaan.

Olen ollut radioamatööri vasta runsas kaksi vuotta.

Tässä kummallisessa riidassa hämmentää se, että olen monen ns. "pukarin" kanssa ollut yhteydessä joko bandilla ja/tai tavannut muuten.

Yksikään ei ole vaikuttanut mitenkään fanaatikolta, ja kaikkien kanssa olen tullut toimeen.

On näkynyt hyvin vähän faktoja ja toisaalta innokkaimmin jonkun syyttäjät ovat esittäneet vähiten perusteluita.

Kun kirjoitin blogiini tiivistelmän käsityksistäni tämän sotkun faktoista, jotkut varoittivat, että minut leimattaisiin jommankumman puolen kannattajaksi tai saisin ehkä jopa uhkauksia.

Kukaan ei ole soittanut uhkauksia eikä kukaan ole lähettänyt minulle asiaan liittyen sopimattomia sähköpostiviestejä.

Mikä kumma tässä oikein on takana, kertokaas nyt nuorelle amatöörille.

Minun vastaani ei vielä ole tullut yhtään "mörköä" joka olisi "diktaattori" tai joka uhkailisi tai manipuloisi. Jotenkin tulee mieleen lähinnä kysymys, että meneekö joiltakin "aivot narikkaan" silloin kun ei olla workkimassa.

Missä ne riitapukarit sitten oikein ovat? Olen toistaiseksi kohdannut pelkästään mukavia hameja. Heillä kuitenkin on tämä sietämätön riita toistensa kanssa, ja sen perusteistakaan en ole päässyt vielä täysin käsitykseen.

Tämä toivottavasti jää ainoaksi viestikseni tällä foorumilla. Minut tavoittaa esimerkiksi blogini kautta tai callbookin yhteystiedoista.

Ymmällään oleva, Juha OH1FDU