Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti

sossutädeille lisää työpaikkoja

#409 Re:

10.06.2015 06:24

#19: -  

Jospa se onkin niin, että vähäosaosilta leikkaamalla ja ne vähätkin pois ottamalla saadaan Suomeen lisää työpaikkoja. Niille aivottomille, sydämettömille sossutantoille, jotka nyysäävät jokaisen hakemuksen löytääkseen pienen viitteen jolla hakemus voidaan hylätä.

Vastaukset

Vieras

#569 Re: Re:

2015-06-15 18:06:13

#409: sossutädeille lisää työpaikkoja - Re:  

Tämä kyykyttäminen tarttuu kaikkeen viranomaistoimintaan. Ystävällisyyttä ja inhimillisyyttä et saa mistään. Hyväosaiset hylkii. Asuntoon pitää mahtua myös apuvälineet.

Hyvin Kohdeltu sossunasiakas

#1586 Re: Re:

2015-08-03 20:01:29

Minä olen joutunut käymään sossussa koska sairauskuluja tulee paljon. Aiemmin kun olin vielä työnhakijana sain tosi huonoa kohtelua, oli pari vanhakantaista vanhempaa virkailijaa joilla oli ikävä asenne. Myös kun kysyi harkinnanvaraista tukea se hylättiin.

Nyt kun olen asioinut , tilanne on päinvastainen , virkailijat ovat olleet aivan ihania, nuorempia, olen saanut tukea ja ymmärrystä ja aivan odotan aikoja kun voi keskustella sosiaalivirkailijan kanssa. Menot on huomioitu ja myös harkinnanvaraista tukea olen saanut tules sairauteni vuoksi.

Joka paikassa niin kelassa kun sossussa, kuin myös kaikissa työpaikoisa on niitä tylyjä virkailijoita mutta onneksi myös löytyy aivan ihania. Ei voi yleistää ja yksi asia pitä muistaa, nämä virkailijat toimii lakien ja ohjeiden mukaan, eivät he voi noin vaan antaa esim harkinnanvaraista tukea, monissa kunnissa aikuissosiaalityössä ei myönnetä harkinnanvaraista tukea ilman selkeää perustelua. Jos virkailijat alkavat ominpäin sooloilemaan niin he ovat pian entisiä virkailijoita.Luulisi aikuisten ja tämän adressin mukaisesti eläkeiässä olevien  ihmisten tajuavan tämän. Turhaan tässä virkailijoita moititaan , eivät he lakeja laadi vaan tekevät sen mitä työnantaja käskee, EDUSKUNTA on laatinut lait EI sosiaalivirkailijat.

Täytyy myöntää että vanhetssa ei ainakaan nykyään viisastuta. Toivon tsemppiä kaikille sosiaalivirkailijoille että jaksavat tyhmien asiakkaiden kanssa.

Siinäpä ilouutinen virkailijoiden haukkujille, sossu menee kelalle joten pääsevätpä virkailijat tekemään sosiaalityötä eikä haaskaamaan aikaa asiakkaisiin jotka luulevat että virkailijat ovat laatineet lait.

Vieras

#1633 Re: Re:

2015-08-08 08:46:16

Tuskinpa tulee sossuvirkailijoille työpaikkoja, koska sossuhan menee kelalle 2017. On erilaisia virkailijoita, itse olen saanut hyvää kohtelua, mutta voi vain kuvitella kun joutuu asioimaan kelalla.

Esimiesten määräysten ja lakien mukaan virkailijat toimii, toki joukkoon mahtuu niitä ikäviä virkailijoita

Mutta kauhulla saa odottaa miten käy kun tuki menee kelalle.