Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

10.06.2014 21:14

Iltasanomat:
Hei, otetaan ja muistetaan tätä ihmistä hädässään!

Kirsi Ranto heräsi suruviestiin hotellihuoneessa: "Edelleen shokissa"

Laulaja Kirsi Ranto menetti läheisensä äkillisesti.
Kirsi Ranto kertoi virallisilla Facebook-sivuillaan maanantai-iltana, että hänen äitinsä menehtyi äkillisesti.

- Rakkaat, nyt tarvitsen perheeni kanssa kaiken tukenne ja rakkautenne. Heräsin viime yönä täällä LA:ssa hotellissa puheluun: rakas äitini oli menehtynyt äkillisesti ja mitään ei ollut tehtävissä. Olen edelleen shokissa.

- Samalla hetkellä, kun äiti oli siirtynyt toiselle puolelle, minä olin ollut "sattumalta" Amman halauksessa täällä hänen julkisessa ohjelmassaan. Tänään Amma piti minua sylissä hirvittävän kauan ja suuteli äidin kuvaa pitkään ja suri kanssani. Itkin hänen sylissään niin, että tuntui, että kuolen itsekin siihen paikkaan, Ranto kirjoittihttp://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288699542245.html

JEESUS SINÄ VOIT!

Vastaukset

Vieras

#35928 Re:

2014-06-10 21:25:59

#35927: -

1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Sairaus"; Daavidin mietevirsi.(53:2) Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.
(53:3) Jumala katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa.
(53:4) Mutta kaikki he ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
(53:5) Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani, eivätkä avuksensa huuda Jumalaa?
(53:6) Siinä heidät valtaa kauhu, missä ei kauhistavaa ole; sillä Jumala hajottaa niiden luut, jotka sinua saartavat. Sinä saatat heidät häpeään, sillä Jumala hylkää heidät.
(53:7) Oi, että Israelille tulisi pelastus Siionista! Kun Jumala kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.

"Pikku-Hukka"

#35931 Re: Ikävä tapaus...

2014-06-11 03:48:20

Ja kaikki sympatiat sen johdosta Kirsi Rannolle, mutta tästä tapauksesta puhuminen, eli kirjoittaminen ei mielestäni kyllä kuulu tänne- eikä välttämättä ole sopivaakaan...

Vieras

#35940 Re:

2014-06-11 07:32:33

Kaikkivaltias,  Iankaikkinen Jumala
Ja Isä!

Näet Rannon Kirsin,  joka varmaan vieläkin on  siellä yhdysvaltain maaperällä vihollisen raskaasti pettämänä!
Anna Isä anteeksi,  että hän on tämän turvautunut näihin voimiiin, tähän valheelle perustuvaan  hellyyteen,  joka lopulta on Juudaksen suudelman kaltainen,  ja vangitsee vastaanottajansa s:n sitein.  

Herra Jeesus Kristus! Olet tullut maailmaan tekemään tyhjäksi pe -rkeleen teot.  Sitä anomme nyt hänen kohdallaan,  että suomut tippuisivat hänen silmistään,  ja että hän näkisi!  

Ja vaikka se onkin  vielä täysin kätketty hänen ymmärrykseltään,  vie pois näiden voimien ulottuvilta tuntemaan sinut,  joka yksin olet iankaikkinen Jumala ja   Isä.  Ja joka voit täydellisesti hänen sydämensä tyydyttää hyvyydelläsi ja rakkaudellasi.
Tartu hänen käteensä Herra,  anna turvasi,  suojasi ja lohdutuksesi oikein konkreettisena tunteena siellä kaukana kotoa. Isä,  kaikki on sinulle mahdollista,  ota syliisi tämä orpo ja petetty sydän!