Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#30011 Re: Tämä on suunta?! Lue Aleksin tarina!

27.02.2014 22:43

#29976: Armo riittää! - Tämä on suunta?! Lue Aleksin tarina!

Niin, näitä ihmisiä on ollut kautta aikojen mutta miten tämä liittyy tasa-arvoiseen lakialoitteeseen?

"Kun identiteettimme miehenä ja naisena on rikki, ilmenee se aina jollakin epäterveellä tavalla, väkivaltana, seksistisenä ilmaisuna, sairaina ihmissuhteina."

En koe että identiteettini on millään tavalla rikki vaikka hyväksyn tasa-arvoisen avioliiton. Olen oollut 35 v. naimisissa  ja minulla on 3 aikuista lasta jotka ovat menestyneet elämässä paremmin kuin hyvin! En koe laki aloitetta minään uhkana avioliitolleni. Väkivaltaa ja seksististä käyttäytymistä olen taasen kokenut uskovaisten puolelta. Pappi joka mukiloi erään nuoren rippileirillä nuoruudessani ja myös eräs seurakuntalainen joka käytti lapsia hyväkseen, en sano paikkakuntaa enkä ihmisten nimiä, myös pappi joka petti vaimoaan. Tunsin kyllä nuoruudessani (ovat edelleen ystäviäni) pari homoseksuaalia luokaltani jotka saivat käydä läpi aikamoisen helvetin! Heillä ei todella ole mitään sairaita ihmissuhteita, molemmat parisuhteessa jo vuosien takaa. Joten ilmeisesti teidän mielestänne kummallista keitä ystävinäni on! Ja tämä tarina on TOSI!  Kartan uskovaiset kaukaa!  Tarina jatkuu...tämän olen jo täällä kertonut. Äitini sairasti syöpää ja tämä veti kaikki uskovaiset piirit äitini kotiin..mitä siitä seurasi olen jo kertonut ennemmin joten. Rahanhimoisia per..keleitä kaikki uskovaiset!

Vastaukset

Armo riittää, aamutuimaankin!

#30020 Re: Re: Tämä on suunta?! Lue Aleksin tarina!

2014-02-28 04:56:05

#30011: - Re: Tämä on suunta?! Lue Aleksin tarina!

Sinulle vieras: otsikko sanoo:Tämä on suunta. Niinkuin muualla maailmassa homoseksuaalien ilmaiseva tavoite onkin hävittää avioliittoinstitutio, se suunta on täälläkin. Ruotsissa päiväkodeissa ei "tasa-arvoisen lain" nimissä saa poikaa sanoa pojaksi, eikä tyttöä tytöksi. Kaikki erot ja identiteetti meissä halutaan hävittää. Pienestä pitäen opeteteen siihen että sinä et saa sitä, mitä olet, tyttö tai poika.

Ranskassahan homo- lakimiesten yhteisö nousi homo-avioliitto aloitetta vastaan, koska he näkivät sen niin, että se ei ole demokraattinen laki, enemmistön on pakko taipua vähemmistön vaatimuksiin! Siis itse homot olivat sitä mieltä! Siis tulee aika, kun katsot lapsenlapsiasi, että kauhistut niitä oppeja, joille tuputetaan tämän varjolla. Lisäksi vainot tulee, ensin painostamisen, ja syrjimisen muodossa, sitten muuten.

Ja kuoro huutaa, ME EMME HYVÄKSY ERIÄVIÄ MIELIPITEITÄ, SE EI OLE TASA-ARVOISTA!

Tässä käy päinvastoin: tasa-arvon nimissä ei saa lausua mitään juuri näitä vaatimuksia vastaan. onko tämä tasa-arvoa? Jos tähän sanot kyllä, niin kyllä on tasa-arvokäsitys hataralla pohjalla!

Siis olemme tasa-arvoisia, vain jos olen samaa mieltä kanssasi.