Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#27578 Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

28.01.2014 08:51

#27575: Vieras - Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

Mutta mieluummin rakentaa kokonaan Jumalan elävän ja pyhän sanan lujalle perustalle, joka ei suurimmissakaan myrskyissä katoa alta.  Profetiatkin niin usein sekoittuvat siihen,  mikä on ihmisen sielusta,  vaikka puhdas, kirkas profeetallinen sana taas on ääretön lahja.  Mutta useinpa täytyy olla suodattimet paikallaan kun näitä kuuntelet!
Kun aletaan kokonaan vaeltaa niiden valossa -   ei huomaakkaan että valo on vaihtunut. 
Älkää jokaista henkeä uskoko!   Sielunvihollinen on sakakavala ja toimii kaikilla sektoreilla kammetakseen pois uskon luottamuksesta ja rauhasta.  On tästä juuri äskettäistä kokemusta,   se tahtoo aina lopulta lyödä kiilaa ihmisen ja Jumalan välille.  Unen maailman aavistelen oleman kaikkein riskialttein,  kosket pysty tunnistamaan välttämättä lähdettä.

Vastaukset

Vieras

#27579 Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 09:12:58

#27578: - Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

Tuo miekanpistopuhe on sielunvihollisen eksytystä. Jouko Piho on saanut Profeetan tehtävän itse Jumalalta. Näin Profeetta on itse sanonut. Miksi Pyhä Mies valehtelisi?

Vieras

#27586 Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 11:14:10

Profetioita, näkyjä, ilmestyksiä, unia ja sanomia voi tietysti olla kaikenlaisista lähteistä, eikä kaikkea tule uskoa, mitä maailmassa liikkuu ja varsinkin kun netissä seikkailee vaikka ulkomaisilla sivustoilla.  Pyhä Henki on siinäkin mielessä hieno kaveri, että niinkuin edellisessä vastauksessani kirjoitin, Hän opastaa ihan yksityiskohtaisesti mitä on syytä tutkistella ja samalla Hän avaa aina uusia asioita. Näin täällä.  Miten sinun elämässäsi?

Pro veritas

#27595 Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

2014-01-28 18:39:57

Kyllä, paholainen haluaa aina antaa Jumalasta vääristellyn kuvan. Hän haluaa että me epäilisimme Jumalan Sanaa. Minulla on tästä omakohtaista kokemusta lähes 17v. takaa, kun vihollinen kysyi minulta yllättäen: "Olisiko Jumala luonut ihmisen jos ei olisi voinut kuolla ristillä?" . En vastannut tähän mitään, mutta jonkin aikaa minulla oli kieltämättä hämmentynyt olo.

Lusifer teki Jumalasta valehtelijan jo heti Eedenissä kun hän kyseenalaisti Jumalan Sanan. Tätä samaa taktiikkaa Lusifer käyttää ahkerasti vieläkin.