Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

15.12.2013 22:24

Intiasta kuuluu muualtakin avautumista kristinuskolle, kuin dalitien parista.

Intiassa on tällä hetkellä käynnissä merkittävää herätystä maan eliitin ja keskiluokan sekä nuorison keskuudessa, kerrotaan tunnustustenvälisen The Mission Society -lähetysjärjestön Unfinished-lehden tuoreessa numerossa.

Antropologi Prabhu Singhin kirjoittamassa artikkelissa todetaan, että Intian yhteiskunnan laaja-alainen avautuminen evankeliumille on yksi viidestä merkittävästä trendistä, jotka vaikuttavat lähetystyön tekemiseen Intiassa.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/3995/lahetyslehti_intia_avautuu_evankeliumille

Vastaukset

Vieras

#26037 Re:

2013-12-16 11:43:29

#26031: - Uuden Sofar-lehden sisällä tuli erään suomalaisen kampanjakokemuksista koskettava kertomus.

Huhtikuussa 2013 - sain tilaisuuden osallistua  vapaaehtoisena Israelin Pelastuksen Sofarin työhön juutalaisten keskuudessa ,  Israelin kaduilla ja kujilla.  

Kaduilla ja rannoilla meillä oli mielenkiintoisia kohtaamisia ihmisten kanssa.  Esimerkiksi useampi nuori mies,  joita päivän mittaan tapasimme,  sanoi, että " anteeksipyyntömme kaiken pahan tähden,  jota kristillisyyden nimissä juutalaisille on tehty,  oli kauneinta,  mitä he olivat koskaan kuulleet. " 
Tapasimme rannalla myös kaksi iäkkäämpää naista ja miehen penkillä istumassa.  Kun kerroimme miksi olemme tulleet Israeliin,  kyyneleet alkoivat  valua miehen poskelle.   Kun kiitimme heitä ( juutal.kansan edustajina)  Raamatusta,  jonka kautta löysimme  Jeesuksemme,  he sanoivat: "Ei ei, vaan kiitos teille,  että tulitte ja kerroitte tämän kaiken"

Jotkut kiinnostuivat myös paidoistamme jossa luki Ruutin sanat: " Sinun kansani on minun kansani ja sinun Jumalasi on  minun Jumalani."

Olen ollut 31 v. uskossa,  mutta en ole koskaan saanut kokea tällaista Jumalan läsnäolon ja siunauksen virtaa,  joka ulottuuu elämäni kaikille alueille.
Jumala on todellakin lupauksensa takana,  kun hän sanoo sanassaan,  että  "Minä siunaan niitä,  jotka sinua siunaavat (Isrealia).  Se todellakin pitää paikkansa.

Soofarin marraskuinen inform.lehti